ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که یک لودر چرخدار باکیفیت چه نشانه هایی دارد؟ یا اینکه از کجا بدانیم که لودر چرخدار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؟ بالا رفتن اندازه ضایعات و ورودی های بازیافت و همچنین افزایش یافتن سایت ها، باعث شده است تا میزان درخواست برای لودرهای چرخدار روز به روز بیشتر شود. زمانی که قرار است لودر چرخدار با بهترین عملکرد انتخاب شود لازم است که برخی نکات مورد توجه قرار گیرد. بهره وری بالا، قدرت فوق العاده و راحت بودن مکان اپراتور جزء مواردی هستند که نشان می دهد لودر چرخدار دارای کیفیت بالایی می باشد. در ادامه می خواهیم در مورد هر یک از نشانه ها یا علائم لودر چرخدار باکیفیت به صورت مختصر و مفید توضیح دهیم.

همینطور میتوانید در مورد لوازم یدکی بیل مکانیکی نیز بیشتر بدانید.

بهره وری بالای لودرهای چرخدار

اپراتورهای دستگاه های زباله و بازیافت به دنبال این می باشند که عملکرد همه تجهیزات همیشه در سطح بسیار بالا بهره وری باشد. اگر طراحی وسیله نقلیه اجازه دهد تا کارهای تعمیر و نگهداری تا حد امکان به راحتی انجام شود به محدود کردن زمان خرابی کمک زیادی می کند. بنابراین منطقی است که یک لودر چرخدار باکیفیت با کاپوت تک تکه ای را انتخاب کنید که امکان  دسترسی به دیزل و مخازن مستقیم را به شما بدهد. در این نوع دستگاه هایی باید نسبت به عملکرد صحیح فرمان و میزان فشار سیستم هیدرولیک و از همه مهمتر سیستم ترمز اطمینان حاصل کرد. سیستم های ترمز که هیدرولیک مدار دوگانه با تعدادی دیسک فرو رفته در روغن را مورد استفاده قرار می دهند بدون اینکه به تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشند باعث افزایش طول عمر لودر چرخدار باکیفیت می شود.

در مورد لوازم یدکی لودر هپکو نیز بیشتر بدانید.

قدرت فوق العاده این لودر های چرخدار

لودرهای چرخدار که در زباله ها و سایت های بازیافت مورد استفاده قرار می گیرند تعداد زیادی از گشتاوردهای با مصرف پایین را به کار می برند که نگهداری آنها در باندی قدرتمند صورت می گیرد.

هنگامی که چنین واحد قدرتی در دستگاهی که از مواد سبک وزن ساخته شده است نصب می شود اپراتورها قادر هستند انتظار این را داشته باشند که نسبت قدرت به وزن عالی است. برای اینکه در میزان مصرف سوخت صرفه جویی شود برخوردار بودن لودر چرخدار باکیفیت از قابلیت خاموش شدن موتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این ویژگی قادر است با آسودگی خاطر ترمزگیری را انجام داده و ماشین را پس از یک دوره زمانی مشخصی خاموش نماید. در صورتی که دستگاه دارای فن خنک کننده هیدرولیک باشد تا حد قابل توجهی در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. همچنین منجر می گردد تا سر و صدا در محیط هم کمتر تولید شود.

بیشتر بخوانید:معرفی ماشین آلات راهسازی معروف

راحت بودن مکان اپراتور لودر چرخدار

لودرهای چرخدار در جاهای پرازدحام و پر سر و صدا و آلوده برای ساعت های طولانی عمل می کنند. به همین جهت اهمیت زیادی دارد که اپراتور یک مکان راحت داشته باشد. لودر چرخدار باکیفیت دارای یک کابین با فضای مناسب می باشد تا اپراتور بتواند در سطح بسیار بالایی همه جا را ببیند. برای اینکه اپراتور در مقابل تغییرات شدید خستگی کمتری را احساس کند کنترل های صندلی نقش مهمی را ایفا می کنند تا راننده نسبت به اطلاعات بازدهی از قبیل مصرف سوخت دارای دید مناسب و خوبی باشد. صفحه نمایش های ال ای دی با رنگ جامع به منظور  تهیه و آماده سازی منوهای عامل گزینه فوق العاده می باشند. به علاوه عمل کردن آنها به عنوان مانیتور یا صفحه نمایش برای دوربین عقب نیز امکان پذیر می باشد.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد علائم مهم یک لودر چرخدار باکیفیت صحبت کردیم. محل زباله به طور معمول شرایطی را به وجود می آورد که وسایل نقلیه در حال جابه جایی مواد به سختی می توانند از آنجا عبور کنند. به همین جهت لاستیک های لودر چرخدار باید به گونه ای باشد که در مقابل سوراخ شدن مقاومت بالایی از خود نشان دهند و همچنین به راحتی از مسیر محل زباله عبور کنند. مخزن های مایع فولادی به عنوان بهترین و مناسب ترین راهکار برای مخزن های پلاستیکی به کار رفته در برخی از ماشین ها به شمار می آیند. این دستگاه جهت بارگیری حفره ها و کامیون ها و انبارهای مواد جامد شهری و بازیافت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *