بیل مکانیکی یکی از محصولاتی است که کاربرد بسیار زیادی دارد. از این محصول برای حفاری های ساده و حفاری کانال ها و خاکبرداری و حمل اجسام سنگین و گودبرداری استفاده می شود. برای بیل مکانیکی باید به مراکزی مراجعه کنید که معتبر باشند. علاوه بر این باید بیان کنیم که قبل از خرید در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات کامل کسب کنید. نکته دیگری که قابل بیان است این است که از مرکزی که قصد خریداری بیل مکانیکی را دارید حتماً مطمئن شوید. زیرا ممکن است محصولات بی کیفیت به فروش بگذارند. در حقیقت بیل مکانیکی به جای لودر هم استفاده می شود و به این نوع از بیل مکانیکی ها بیل بکهو می گویند. برای خرید این محصول در ابتدا باید راهنمای خرید آن را به دقت مطالعه کنید و همه جوانب محصول را ارزیابی کنید.

قیمت بیل مکانیکی

برای خرید بیل مکانیکی در ابتدا باید در مورد قیمت آن اطلاعاتی کسب کنید. در واقع قیمت این گونه از محصولات کاملا متغیر است. زیرا بیل مکانیکی انواع متفاوتی دارد و بر اساس نوع عملکرد و برندی که آن را تولید کرده است به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود. علاوه بر این باید بیان کنیم که عوامل دیگری که بر روی قیمت بیل مکانیکی تاثیر گذار است نو و دست دوم بودن بیل مکانیکی است. همه شما می دانید که قیمت بیل مکانیکی دست دوم کمتر از نسخه نو آن است. اگر شما قصد خریداری بیل مکانیکی دست دوم را دارید بهتر است به آگهی خرید مراجعه کنید. اما اگر بودجه لازم را برای خرید دستگاه بیل مکانیکی نو و صفر دارید بهتر است ابتدا در مورد قیمت آن استعلام بگیرید و سپس با توجه به کیفیت محصول اقدام به خریداری آن کنید.

همینطور برای خرید لوازم یدکی لودر هپکو میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

مشخصات فنی مهم حین خرید بیل مکانیکی

برای خرید بیل مکانیکی ابتدا باید به مشخصات فنی آن دقت کنید. اولین نکته توجه به وزن کاری است. در واقع وزن محصول تاثیر بسزایی در انتخاب آن دارد. نکته دیگر توجه به موتور دستگاه است. همانطور که می دانید موتور یک محصول قلب آن به حساب می آید . پس بهتر است هنگام انتخاب به موتور آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا اگر موتوری که انتخاب می کنید کیفیت بالایی داشته باشد و قدرتمند باشد، محصول نهایی عملکرد بی نظیری خواهد داشت. همچنین باید به طول بوم و بازو آن دقت کنید. در واقع یکی از مهمترین پارامتر هایی که باید در حین بررسی فنی یک محصول با آن توجه کنید توجه به طول بازو و طول بوم آن است. توجه به حداکثر عمق حفاری پارامتر دیگری است که باید در هنگام خرید یک محصول به آن دقت کنید.

بیشتر بخوانید:معرفی ماشین آلات راهسازی معروف

نکاتی برای خرید بیل مکانیکی

برای خرید بیل مکانیکی باید به یک سری از نکات توجه زیادی داشته باشید. در ابتدا باید شرایط حمل و نقل را در نظر بگیرید. علاوه بر این باید در مورد راحتی کابین اطلاعات زیادی کسب کنید. همانطور که می دانید راحت بودن کابین تاثیر بسیار زیادی در انجام کار شما دارد. به همین علت باید محصولی انتخاب کنید که کابین آن با طراحی ارگونومی تولید شده باشد تا زمانی که ساعت های طولانی در آن می نشینید احساس اذیت نکنید. افزون بر این باید در مورد جریان های هیدرولیکی اطلاعات زیادی کسب کنید. نکته دیگر این است که باید همه ابعاد گوناگون دستگاه را بسنجید و به امکانات متفاوت آن توجه کنید. در واقع بیل مکانیکی های مدرن امکانات زیادی را در دسترس خریداران قرار می دهند.

سخن پایانی

برای خرید بیل مکانیکی ابتدا باید به مراکز مراجعه کنید که معتبر باشند در واقع بیل مکانیکی است که برای حفاری های ساده و یا خاکبرداری و فالو کانال ها و غیره استفاده می شود. به همین علت کاربرد بسیار زیادی دارد. قیمت آن بر اساس پارامترهای خاصی ارزیابی می شود. مثلاً نو و دست دوم بودن تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن دارد. همانطور که می دانید قیمت دست دوم بیل مکانیکی کمتر از قیمت نسخه نو و صفر آن است. علاوه بر این عوامل دیگری مانند کیفیت و عملکرد و برند بیل مکانیکی هم می تواند باعث افزایش و یا کاهش قیمت آن شود. برای خرید این دستگاه در ابتدا باید در مورد مشخصات فنی اطلاعات زیادی کسب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *