در این مطلب به بررسی جزئیات مربوط به کمپرسور کولر بیل مکانیکی هیوندا می پردازیم.

شرکت هیوندای خودروساز کره‌ای و چهارمین خودروساز بزرگ دنیا است. یکی از کارخانه های تولیدی آن بزرگترین در سراسر جهان است. کارخانه اولسان توانایی تولید هر سال 1.6 میلیون خودرو را دارد . شرکت هیوندای شرکتی قابل اعتماد در زمینه تولیدات خودرو است و خود را ثابت کرده است . یکی از مواردی که بیشتر در مورد لوازم یدکی بیل هیوندا دوست داشته باشید بدانید به احتمال زیاد ، تهویه هوا آن است.

بیایید نگاهی به سیستم خنک کننده هیوندای AC بیندازیم تا بدانید چگونه چنین هوای سرد را وارد کابین مسافر خود می کنید. اول از همه ، باید اجزای اصلی سیستم هیوندای AC شما را بدانیم که شامل کمپرسور ، کندانسور ، تبخیر کننده ، شیر انبساط حرارتی ، خشک کن یا باتری هستند. جدا از آن مؤلفه های مبرد و خنک کننده خود را نیز دارا می باشد . همه این مؤلفه ها عملکردهای متفاوتی دارند که همگی باید با هم کار کنند تا مطمئن شوید که کل سیستم هیوندای AC شما به درستی کار می کند.

ما امروز قصد داریم به کمپرسور کولر بیل مکانیکی هیوندا تمرکز کنیم زیرا این مهمترین قسمت تهویه هوا هیوندای شما است.

کمپرسور بیل مکانیکی هیوندا

نحوه کارکرد کمپرسور کولر بیل مکانیکی هیوندا

کمپرسور کولر بیل مکانیکی Hyundai کل سیستم AC را اجرا می کند. بنابراین اگر این قسمت خراب شود ، باید قبل از تعویض آن مطمئن شوید که باعث آسیب بیشتر در بقیه قطعات در سیستم هیوندای AC شما شده است یا نه و در نتیجه هزینه بیشتری برای تعمیرات به شما اختصاص می دهد. کمپرسور هیوندای AC توسط کمربندی که به موتور متصل است هدایت می شود و توسط یک کلاچ اداره می شود. کار این کمپرسور این است که گاز مبرد را با فشار کم از تبخیر کننده تحت فشار قرار می دهد و آن را با فشار زیاد در دمای بالا اشباع می کند تا برای خنک کردن هوا به کندانسور فرستاده شود . با خنک شدن آن ، هوا مایع می شود.

کندانسور مانند رادیاتور کوچک است و محل نصب آن در کنار رادیاتور بزرگ شما در قسمت جلوی خودرو می باشد. اواپراتور در قسمت فشار کم تهویه مطبوع هیوندای کار می کند و با عبور مایع فوق العاده سرد از لول های آن ، اجازه می دهد هوا از آنجا عبور کند و به اتاقک بیل مکانیکی ارسال گردد. پس از گرم شدن این مایع ، دوباره به یک گاز تبدیل می شود. شیر انبساط حرارتی دریچه ای است که جریان مبرد خنک را کنترل می کند و چگونگی سرد شدن هوا را تنظیم می کند. خشک کن (که به نام گیرنده خشک کن نیز شناخته می شود) یا باتری در سیستم AC برای گرفتن مایعات که باعث برگشت مجدد آن به کمپرسور می شود وجود دارد. از آنجا که کمپرسور Hyundai A / C تنها می تواند گاز را فشرده کند ، کار خشک کن این است که کمپرسور AC را از هرگونه مایعات در امان نگه دارید.

به نحوه کارکرد سیستم Hyundai AC پی بردیم. تهویه هوا طوری طراحی شده است که دوام طولانی دارد اما هنوز هم در معرض خرابی و پارگی قرار دارد و اگر یکی از اجزای آن خراب شود ممکن است یک روز دچار نقص شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وقتی این اتفاق می افتد آن را برطرف می کنید. اگر به کمپرسورهای هیوندای A / C احتیاج دارید ، ما در اینجا هستیم تا بتوانیم در تمام نیازهایتان به شما کمک کنیم.ایران سرویس ماشین بعنوان مرجع تامین لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی فعالیت می کند

چرا ما را انتخاب کنید:

ما ابزار تست حرفه ای برای آزمایش هر محصول قبل از تحویل داریم. اگر یک مشکل کیفیت محصول وجود دارد ، ما می دانیم که چگونه با آن مقابله کنیم. برای جزئیات بیشتر ، لطفا با ما همراه باشید .

تمامی قطعات ما دارای گواهینامه ISO9001 CQC هستند .

ما بسته های انحصاری و تدارکات رسمی را برای چندین سال همکاری داریم. ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کالاها به سرعت و با اطمینان وارد می شوند.

بیش از 1000 مدل مختلف کمپرسور کولر بیل مکانیکی هیوندا را موجود داریم .

همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره لوازم یدکی بیل کوماتسو و لوازم یدکی لودر نیز به سایت ایران سرویس ماشین مراجعه نمایید.

کیفیت لوازم بیل مکانیکی هیوندا چگونه تضمین می شود؟

کلیه فرایندهای ما کاملاً به روشهای ISO-9001 پیروی می کنند و گارانتی یکساله برای تمامی محصولاتمان داریم . اگر محصول مطابق توضیحات خاصیت نداشته باشد و مشکل ثابت شده باشد ما آن را برای شما تعمیر یا تعویض می کنیم .

کیفیت محصولات به چه صورت است ؟

محصولات مختلف ، کیفیت های متفاوتی دارند ، اما تمامی محصولات ما دارای کیفیت درجه یک هستند .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *