صفحه اصلی ایران سرویس ماشین » لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

بیل مکانیکی به ماشین آلاتی گفته می شود که دارای موارد کاربردی و مصرفی زیادی است . بیل مکانیکی در عملیات های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد . این بیل مکانیکی در عملیات های خاکبرداری، گودبرداری و حفاری کاربرد فراوانی دارند. موتور بیل های مکانیکی دیزلی بوده و قدرت و انرژی که برای انجام کار نیاز دارد را از سوخت گازوییل تامین می کند . اگر به صورت اجمالی به این ماشین نگاه بیاندازید خواهید دید که از اجزایی مانند بیل، کابین، بازوها و همچنین چرخ تشکیل شده است . این دستگاه دارای کاربرد ها و عملکرد های متفاوتی است و با توجه به همین عملکرد های متفاوتی که دارد دارای قطعات . لوازم یدکی متفاوتی است . در عملیات های ساختمانی از بیل مکانیکی به عنوان چکش نیز استفاده می شود . در برخی مواقع برای تخریب دیوار ها و سنگ ها بسیار یخت باید از مواد منفجره استفاده نمود اما در صورتی که این امکان فراهم نیاشد می توان با نصب چکش روی بیل مکانیکی برای تخریب سنگ ها و دیوار ها از این ماشین استفاده نمود . به اعتقاد برخی از افراد لودر نیز می تواند در عملیات های حفاری و یا گودبرداری جایگزین مناسبی برای لوازم یدکی بیل مکانیکی باشد .

لوازم یدکی لودر هیوندا

امروزه در هر پروژه عمرانی راه سازی و یا ساختمانی حتما چندین لودر را می بینید که مشغول به کار هستند. این ماشین آلات سنگین از جمله ماشین هایی هستند که کاربرد های بسیار پر رنگی در زمینه های مهندسی دارند. پس از استفاده از این ماشین آلات در مدت زمان طولانی، این احتمال وجود دارد که بعضی از لوازم یدکی این لودر ها دچار خرابی و آسیب شوند که این موضوع باعث می شود که کارکرد این ماشین آلات سنگین دچار اختلال شود. بنابراین آشنایی با لوازم یدکی این لودر ها برای دارندگان آن حایز اهمیت می باشد. یکی از مارک های سازنده لوازم یدکی لودر هیوندا می باشد که کیفیت خوب لوازم یدکی آن باعث شده به شدت مورد استقبال قرار بگیرد.

لوازم یدکی لودر هیوندا به علت تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد به سختی یافت می شود. هم چنین نمونه های غیر اصل و تقلبی آن نیز در بازار وجود دارد. بنابراین خریداران باید با دقت و تحقیق فراوانی اقدام به خرید این لوازم یدکی لودر هیوندا کنند تا بتوانند این لوازم یدکی اصل و با کیفیت را تهیه کنند و در نهایت از خرید خود خرسند باشند و رضایت کافی داشته باشند و دچار پشیمانی نشوند.

بدانید که:ایران سرویس ماشین در زمینه لوازم یدکی بیل لودر هیوندا نیز فعالیت دارد وشما برای ثبت سفارش خود می توانید به این سایت مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید.

لوازم یدکی لودر هیوندا

پیشنهاد ما به شما : جدیدترین بیل مکانیکی دوسان

ویژگی های لوازم یدکی لودر هیوندا

لودر هیوندا جز ماشین آلات سنگین و بزرگی می باشد که از قطعات بسیار کوچکی ساخته شده است. لوازم یدکی لودر هیوندا بسیار متنوع هستند و آن ها در ابعاد بزرگ و کوچک طراحی و ساخته می شوند. هر از این لوازم بزرگ و کوچک در لودر هیوندا دارای نقشی است و وظیفه ای را بر دوش دارد. بنابراین در صورتی که هر یک از این لوازم یدکی دچار آسیب و اختلال شود باعث بروز اختلال در کل مجموعه و عملکرد آن می شود. بنابراین سالم بودن تمام قطعات و لوازم لودر هیوندا برای کارکرد درست آن ضروری است.

در نتیجه در صورت وجود آسیب در این لوازم یدکی باید اقدام به تعویض و تعمیر آن کرد تا بتوان مجددا از لودر استفاده کرد و نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت برای خرید لودر جدید نباشد. برخی از این قطعات و لوازم یدکی مهم که با در کنار هم قرار گرفتن باعث به حرکت در آوردن لودر و کار کردن آن می شود عبارتند از :

  • واشر برنجی کایر گیربکس
  • پیستون آلومینیومی گیربکس
  • کاسه نمد سر میلنگ
  • کیت شیر هیدرولیک شیر فرمان لودر
  • پیچ توپی چرخ لودر
  • اورینگ دور توربین
  • کاسه نمد بوش بلند لودر

ویژگی های لوازم یدکی لودر هیونداخرید لوازم یدکی لودر هیوندا

از اهمیت تهیه لوازم یدکی سخن گفتیم. اما برای خرید این لوازم یدکی لودر هیوندا باید به یک سری نکات توجه کرد تا در نهایت خرید خوبی داشت. ابتدا برای خرید قطعات لودر هیوندا باید از اصل بودن این قطعات اطمینان خاطر حاصل کرد. با جستجو در اینترنت شرکت هایی که لوازم یدکی لودر هیوندا را عرضه می کنند را شناسایی کنید. قبل از خرید از معتبر بودن و با سابقه بودن شرکتی که قصد خرید از آن را دارید مطمئن شوید.

لازم است که موجود بودن آن لوازم یدکی در آن شرکت را چک کنید و سپس آن را سفارش دهید. هم چنین می توانید به صورت حضوری نیز به مراکز فروش لوازم لودر هیوندا مراجعه کنید و پس از مشورت با کارشناسان مناسب ترین قطعه را با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. این کارشناسان که در حوزه مکانیک تخصص دارند می توانند لوازم یدکی کاملا تخریب شده را از نیمه آسیب دیده تشخیص دهند و به پشت مشاوره دهند تا شما تصمیم بگیرید. در صورتی که آسیب دیدگی وارده به صورت جزئی باشد، سعی کنید هر چه زودتر به تعویق و یا تعمیر لوازم لودر هیوندای خود اقدام کنید تا از بروز آسیب های جدی تر جلوگیری به عمل بیاید. در غیر این صورت هزینه های سنگینی به دارنده لودر هیوندا وارد می شود.

حتی اگر قطعه ای که قصد تعویض آن را دارید بسیار کوچک و به ظاهر بی اهمیت بود باید دقت کافی را در انتخاب آن به کار گیرید زیرا همه قطعات حتی کوچک ترین آن ها نقش مهمی در کارکرد درست لودر هیوندا دارند و صحیح و سالم بودن آن اهمیت می باید.

خرید لوازم یدکی لودر هیوندا

بیل مکانیکی هیوندا

بیل مکانیکی هیوندا WR 170-7

بیل مکانیکی هیوندا WR 170-3

بیل مکانیکی هیوندا WR 170-9

بیل مکانیکی هیوندا WR -200 -3

بیل مکانیکی هیوندا WR -200 -7

بیل مکانیکی هیوندا WR -200 -9

بیل مکانیکی هپکو

بیل مکانیکی هپکو A-900

بیل مکانیکی A-912

بیل مکانیکی 913

بیل مکانیکی دوسان

بیل مکانیکی دوسان 180

بیل مکانیکی دوسان 185

بیل مکانیکی هپکو

بیل مکانیکی هپکو HE100 B

بیل مکانیکی از ماشین های متوسط راهسازی و عمرانی می باشد که در دو مدل لاستیکی ( جهت مصرف در مسافتهای طولانی و راهپیمایی) و چرخ زنجیری ( جهت استفاده در حفاری و حرکت اجسام سنگین) طراحی گردیده است.

پیشنهاد ما به شما : دلایل انتخاب لودر هیوندای

از قابلیت های این ماشین عظیم الجثه می توان حفر کانال یا گودال و زیر سازی، تسطیح زمین، خاک برداری و همینطور در لایروبی رودخانه ها نام برد.

یکی از مهمترین برتری های بیل مکانیکی قابلیت نصب چکش به جای پاکت بیل است که باعث می شود بتوان از آن در جاهایی که نمی توان از موارد منفجره یا کمپرسور استفاده کرد، مورد کار قرار گیرد.

از تولید کنندگان عمده بیل مکانیکی می توان به شرکتهای کوماتسو، هیوندا، ولو، کاترپیلار، نیوهند و لیسبهر نام برد.

شما می توانید نظرات و درخواست های خود در زمینه سفارش قطعات را از این طریق با ما در میان بگذارید
آدرس:تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پاساژ آسیا پلاک 12
شماره های تماس:

  • تلفن: 55784693 – 021
  • تلفکس: 55784694 – 021
  • همراه: 09123084180

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را تا حدودی با لوازم یدکی لودر هیوندا انشا کنیم و اهمیت خرید و تهیه جنس با کیفیت را نیز مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به اهمیت سالم و با کیفیت بودن لوازم لودر هیوندا، لازم است که آن ها را با تحقیق از مراکز معتبر تهیه کرد که ضمانت و هم چنین پشتیبانی پیش و پس از خرید داشته باشد.

تماس با ما