در این مطلب به دلایل انتخاب لودر هیوندای برای برف روبی در زمستان می پردازیم. شرکت هیوندای بعنوان یکی از مطرح ترین شرکت های تولید لودر وبیل مکانیکی در جهان است.

دلایل انتخاب لودر هیوندای – ویژگی های منحصر به فرد لودرهای هیوندای

1- کابین بزرگ و مقاوم

لودر های برف روب در زمان یخ زدایی و هوای خیلی سرد به جامعه و مردم کمک های بسیاری می کنند . همچنین بسیار مهم است که رانندگان آن ها در داخل و خارج از دستگاه راحت و ایمن بمانند . لودر های هیوندای دارای کابینی بزرگ و ایمن هستند و رانندگانشان را سرما زدگی و طوفان و بسیاری از عوامل محیطی دیگر در امان نگه می دارند .

2- دسترسی ایمن و متداول

یکی دیگر از دلایل انتخاب لودر هیوندای هنگامی است که برف بسیاری می بارد ، داشتن یک درب کابین که با کمک شوک گاز باز می شود و دستگیره های بزرگ و مراحل ضد لغزش می تواند برای جلوگیری از ریزش برف هنگام پله زدن و خارج شدن از دستگاه بسیار حیاتی باشد . لودر های هیوندای شامل ریل های دستی راحت و مراحل دسترسی و نردبان هایی هستند که دارای یک آج ضد لغزش است .

3- قابلیت انعطاف پذیری و راحتی

هنگامی که برف و باد به سطح کولاک می رسد ، لازم است که راننده برف روب به راحتی بتواند از طریق پنجره جلویی کابین محیط را به خوبی ببیند . اگر دستگاه دارای سیستم نظارت بر دوربین باشد ، باعث جلوگیری از لکه های خطرناک برای دید اپراتور م شود . تمام لودرهای چرخدار سری Hyundai HL900 با دوربین دید استاندارد عقب و AAVM اختیاری (All Around View Monitoring) چهار سیستم اطراف دوربین موجود هستند . AAVM دارای یک IMOD (تشخیص هوشمند حرکت شیء در حال حرکت) است که می تواند در هنگام کم بودن دید ، به راننده هشدار دهد .

لودرهای چرخ کوچکتر هیوندای (HL940، HL940TM، HL955، HL955TM) دارای ظرفیت 3-4 بار در محوطه Z Bar Linkage و Parallel Loader Linkage هستند. آن ها برای رفع برف در خیابان ها و پارکینگ ها عالی هستند. آن ها دارای مزیت هایی از جمله دید عالی و ارتفاع محوری اضافی لازم برای برف روبی هستند .

لودرهای چرخ کوچکتر هیوندای (HL940، HL940TM، HL955، HL955TM) از موتورهای دیزلی کامینز QSB 6.7 بدون DPF (فیلترهای ذرات دیزل) استفاده می کنند .

4- تضمین بروز بودن در میان رقبا

لودرهای هیوندای مدل HL900 شامل بروز ترین تجهیزات در زمینه برف روبی هستند .  پس در نتیجه بهترین عملکرد را در این زمینه در میان رقبا دارند و به خوبی عمل برف روبی را انجام می دهند و به دلیل عملکرد بسیار خوبشان دارای دوام و عمر بسیار زیادی هم هستند .

5- طراحی منحصر به فرد

پیدا کردن وسیله ای که راننده شما را قادر می سازد برای مدت زمان طولانی راحت بماند ضروری است . شما می توانید هنگام رانندگی لودر های هیوندای احساس راحتی کنید . کابین های سری HL9600 Hyundai Wheel Loader بسیار عالی طراحی شده اند تا جادار و دنج باشند . به عنوان مثال ، کابین ها دارای صندلی های گرمکن با هوا با کنترل های هیدرولیکی هستند که با استفاده از آن راحتی مطلوب ارگونومیک را به ارمغان می آورند . یکی دیگر از ویژگی های آن رادیو های مجهز به بلوتوث است  و همچنین این لودر ها دارای صفحه نمایش های هوشمند هستند .

این امر خود جزئی از دلایل انتخاب لودر هیوندای می باشد

6- دارای مانیتور به همراه کنترل از راه دور

بسیار مهم است که بتوانید در زمان هوای بسیار سرد ، موقعیت ناوگان و اپراتورهای خود را مدیریت کنید . خرید ماشینی که با سیستم تله مگینی داخلی ساخته شده است ، قطعاً راهی برای پیشبرد آن است. این ماشین همچنین دارای امکانات دیگری از جمله فناوری مبتنی بر GPS است که به شما امکان ردیابی ، ردیابی و نظارت بر مکانی که اپراتورهای دستگاه های شما در هر زمان و هر مکان هستند ، می دهد .

نتیجه گیری: این عوامل دلایل انتخاب لودر هیوندای را میتوانند تا حد بسیاری توجیه کنند.

دلایل انتخاب لودر هیوندای – نظرات برخی از مشتریان این مدل از لودر های هیوندای

” دارای تجهیزات بروزی هستند و خدمات شگفت انگیز و فوق العاده ای را ارائه می دهند. من خرید از هیوندای را برای همیشه ادامه خواهم داد . ”

” نکته جالب در مورد لودر چرخ هیوندای مدل HL940 این می باشد که وقتی شما با برف زیادی روبرو هستید و برف را به سمت گودال های بزرگتر هل می دهید و هنگامی که به آن گودال ها رسیدید و سطل را بالا گرفتید ، همچنان برف را فشار می دهید. این عمل با این لودر ها بسیار روان و آسان انجام می شود . در حالی که ماشین های دیگری که در گذشته از آن ها استفاده کرده ام ، این مار بسیار دشوار تر بود . لودر های جدید هیوندای دارای امکانات بسیار خوب و کاربردی هستند و من آن را بسیار به پیمانکاران توصیه می کنم .

” وقتی بارش برف شروع می شود ، ارزش تجهیزات خوب را می دانید و می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید ، چیزی که ما از لودرهای هیوندای لذت برده ایم این است که آن ها در مواقع بارش برف بسیار خوب عمل می کنند . ”

سخن آخر>> با توجه به دلایل انتخاب لودر هیوندای که ذکر شد شما می توانیید با کارشناسان ایران سرویس ماشین در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *