جدیدترین بیل مکانیکی دوسان

، مدل DX170LC-5  می باشد. این اندازه جدیدترین بیل مکانیکی دوسان  امکان حمل و نقل آسان تر را فراهم می کند ، مخصوصاً برای پیمانکاران کوچک و متوسط که پروژه های خاکبرداری سبک را انجام می دهند ، مانند حفر زیرزمین های مسکونی یا زیر بناهای تجاری.

این مدل ، نیاز به اخذ مجوز حمل و نقل ویژه را هنگام حرکت به و از محل کار ایجاد می کند. عرض و وزن ترکیبی بین دستگاه ، تریلر و ماشین بکسل کلاس 7 شرایط فعلی حمل و نقل را برآورده می کند. دارندگان هنوز هنگام حمل تجهیزات باید الزامات محلی را بررسی کنند.

رتبه بندی بار از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است ، بنابراین صاحبان هنوز باید قوانین و مقررات راجع به وزن ، عرض ، طول و ارتفاع یک بار قبل از تهیه مقدمات حمل و نقل ماشین خود در جاده های عمومی ، پل ها ، بزرگراه ها و مناطق بین المللی بررسی کنند.

ویژگی های عملکرد

علاوه بر این ، DX170LC-5 بسیاری از ویژگی های عملکرد محور را از جمله دید خوب به محیط کار ارائه می دهد. شبیه به بیل های خزنده دوسان فعلی ، DX170LC-5 چهار حالت برق برای کنترل بیشتر برای تعادل بهتر مصرف سوخت و قدرت دستگاه با شرایط کار ارائه می دهد.

حالت سرعت

سریعترین سرعت کارگروه را برای بارگیری کامیون ها ، کارایی بالای حفر و قدرت اضافی برای حفر در زمین سخت فراهم می کند

حالت قدرت

قدرت و کارایی فوق العاده ای را برای شرایط حفر حفاری و کارهای بارگیری کامیون فراهم می کند

حالت استاندارد

مصرف سوخت بیل مکانیکی را در کارهای روزانه حفاری ، مرتب سازی و بلند کردن موازنه می کند

حالت اقتصادی

مصرف سوخت را برای کاربردهای کم تقاضا کاهش می دهد و حرکت در دستگاه را برای شرایطی که نیاز به دقت بیشتری دارند کند می کند.

برای مطابقت بیشتر دستگاه با برنامه مورد نظر ، اپراتورهای DX170LC-5 قادر خواهند بود از بین چهار حالت کاری – حفر ، برش ، برش و بلند کردن – حداکثر بهره وری و صرفه جویی در مصرف سوخت را در برنامه های خاص انتخاب کنند.

اپراتورها می توانند با تنظیم یک کلید شماره گیری در کنسول سمت راست ، حالت کار را پیکربندی کنند. بعد از فشردن اپراتور دکمه حالت ، یک نماد حالت کار روی مانیتور نمایش داده می شود.

 

خاکبرداری های خزنده دوسان با دوربین پشتی به صورت استاندارد دیده می شوند که باعث افزایش دید اپراتور در سایت های کاری می شود تا به حداقل رساندن صدمه به دستگاه و خرابی غیر ضروری کمک کند. یک دوربین جانبی اختیاری در دسترس است. نمایشگرهای دوربین در صفحه نمایش 7 اینچی LCD که در کابین بیل مکانیکی نصب شده است ، به راحتی در دسترس اپراتورها قرار می گیرد. اپراتورها گزینه صفحه اسپلیت را دارند تا هر دو نمای دوربین را بطور همزمان مشاهده کنند.

سیستم کنترل از راه دور دوسان

بیل مکانیکیDX170LC-5 که جدیدترین بیل مکانیکی دوسان است به صاحبان تجهیزات و مدیران ناوگان امکان می دهد تا از راه دور موقعیت مکانی دستگاه ، ساعت ها ، مصرف سوخت ، بیکار موتور در مقابل زمان کار و کدهای خطا را کنترل کنند.

به عنوان موتور و دمای هیدرولیک. ماشین آلات را می توان از طریق یک حساب آنلاین کنترل کرد. علاوه بر این ، نمایندگی های دوسان می توانند با پاسخگویی به پیام ها و هشدارهای دستگاه ، مشکلات عیب یابی دستگاه، لوازم یدکی بیل دوسان و سپس ارسال وسیله نقلیه خدمات میدانی برای کمک به تعمیرات و تحویل قطعات مناسب ، پشتیبانی از مشتری را بهبود بخشند.

راه حل ردیف 4(Tier4 solution)

بیل مکانیکیDX170LC-5 دوسان مطابق با استانداردهای انتشار  Tier4 با موتور دیزلی اصلاح شده و فن آوری های بعد از عمل است. موتور برای استفاده از سیستم تحویل سوخت ریلی مشترک (HPCR) با فشار بالا و سیستم چرخش گازهای خروجی سرد (CEGR) بهینه شده است.

این ماده از کاتالیزور اکسیداسیون دیزل (DOC) برای کاهش ماده ذرات (PM) و کاهش انتخابی کاتالیزور (SCR) برای کاهش اکسیدهای ازت (NOx) استفاده می کند. علاوه بر این، انواع سیستم های پس از عمل به عنوان بخشی از انطباق لایه 4 مانند DEF که با فناوری SCR استفاده می شود ، پیاده سازی شده است.

گزینه ها

گزینه های نصب شده کارخانه ای برای بیل مکانیکی جدید DX170LC-5 شامل موارد زیر است:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *