در این مطلب به بررسی بهترین بیل مکانیکی می پردازیم

بیل مکانیکی از اجزای مختلفی مانند دکل، استیک، باکت، کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در قسمت پایین است. شما می توانید بر روی این ماشین چکش(پیکور)، مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک و گراپ را نصب کرد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که در خاک های نرم با حجم های بالا لودر از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است زیرا هزینه نگهداری آن از بیل مکانیکی کمتر است. اما استفاده از لودر در کارهای شهری مورد اطمینان نیست زیرا باعث رانش و ریزش ساختمانهای اطراف می شود.

همچنین شما می توانید: برای خرید لوازم یدکی بیل کوماتسو و لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت ایران سرویس ماشین مراجعه کنید.

موارد استفاده از بیل مکانیکی

با توجه به تجهیزاتی که می توان به بیل مکانیکی اضافه کرد دارای کاربردهای متفاوتی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در ادامه به معرفی چند برند معروف در این زمینه می پردازیم.

1-کوماتسو (Komatsu)

کوماتسو یک شرکت تولید کننده ماشین آلات راهسازی در ژاپن است. کوماتسو تولید کننده انواع ماشین آلات راهسازی مانند بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر است.

2- کاترپیلا (Caterpillar)

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین عمرانی، ماشین‌آلات استخراج معدن، موتورهای دیزلی، موتورهای گازسوز، موتورهای درون‌سوز، لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی و توربین‌های گازی در کشور آمریکا است.

3-صنایع سنگین صنایا (SANY)

شرکت صنایا فعالیت خود را از سال 1989 از کشور چین آغاز کرده است و جز ده مارک برتر تولید کننده ماشین آلات راه سازی محسوب می شود.

4-دوسان (Doosan)

یکی از محبوب ترین برند تولید کننده ماشین آلات راهسازی، دوسان است. این شرکت تولید کننده انواع ماشین آلات راهسازی ، موتور دیزل و ژنراتور است. همچنین از دیگر محصولات شرکت دوسان می توان به بیل مکانیکی (چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری)، لودر چرخ لاستیکی، دامپتراک، مینی بیل مکانیکی (چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی) و لیفتراک اشاره کرد.

همچنین شرکت دوسان علاوه بر تولید ماشین آلات راه سازی، تولید کننده قطعات جانبی و لوازم یدکی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد،برای تهیه لوازم یدکی دوسان می توانید با کارشناسان فنی سایت ایران سرویس ماشین مشورت فرمائید

باکت بیل و مینی بیل مکانیکی

چکش هیدرولیکی ( پیکور )

اتصالات سریع ته

ریپر

بلوک سیلندر

پمپ هیدرولیک

پمپ موتور

قطعات زیر و بند و …

5- هیتاچی (Hitachi)

کلمه هیتاچی در زبان ژاپنی از دو قسمت هی به معنای خورشید و تاچی به معنای طلوع است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1910  از ژاپن آغاز کرده است. شرکت ماشین آلات راه سازی هیتاچی تولید کننده انواع ماشین آلات راه سازی، تولید کننده انواع قطعات ماشین آلات راه سازی و تولید لوازم الکترونیکی و موتوری و همچنین ماشین آلات راه سازی مانند بیل های مکانیکی، لودر و … است. برند هیتاچی در جهان بسیار معروف شده است.

6- چنگدو شنانگ

یکی از ده مارک برتر در زمینه ماشین آلات راه سازی است. این شرکت در قسمت جنوب غربی چین است.

7-ولوو (VOLVO)

این شرکت فعالیت خود را از 1924 به عنوان زیر مجموعه ای از گروه اس کا اف آغاز کرده است. ابتدا هدف این شرکت تولید خودروهایی بوده است که بتوانند در مقابل سرمای هوای سوئد مقاومت کند.

8- صنایع ریو (Ray Walter LOVOL)

یکی از ده مارک برتر در زمینه ماشین آلات راه سازی است که فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرده است. یکی از اصلی ترین وظایف این شرکت تولید تجهیزات مهندسی، تجهیزات کشاورزی، وسایل نقلیه و اجزای اصلی آن است.

9- LiuGong

یکی از ده مارک معروف تولید کننده ماشین آلات صعنتی است و فعالیت خود را از سال 1958 آغاز کرده است. از انواع محصولات تولید شده توسط این شرکت می توان به لودر و بیل مکانیکی اشاره کرد.

10- Xugong XCMG

کارخانجات XCMG  فعالیت خود را درکشور چین آغاز کرده است و بیش از یک نیم قرن در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی سابقه دارد.

از دارندگان این وسیله تقاضا می کنیم با اشتراگ گذاری نظرات و تجربیات شخصی خود در خصوص بهترین ها و ده مارک برتر بیل مکانیکی ما را در اجرای هر چه بهتر خدمات رسانی یاری فرمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *