برای اینکه همه چیز در رابطه با لوازم یدکی لودر کوماتسو را بدانید، کمی از وقت خود را در مجموعه ایران سرویس به ما اختصاص دهید.

تجهیزات راهسازی و ساختمان سازی انواع بسیار گوناگونی دارند که هر یک از آنها کاربرد مخصوص به خود را در این زمینه دارد و در صورت نبود هر یک از آنها امور راهسازی و ساختمان سازی با مشکل مواجه می شود.

یکی از ماشین آلاتی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، لودر کوماتسو است که در ایران سرویس قصد بررسی آن را داریم.

لودر کوماتسو چیست؟

لودر کوماتسو یکی از ماشین آلات سنگین راهسازی و حفاری است که به وفور از آن استفاده می شود و قادر به حمل 5 الی 7 تن وزن بار است. از آنجایی که اندازه مناسبی نیز دارد و خیلی بزرگ نیست برای حفاری و حمل و نقل در فضاهای کوچک بسیار مناسب است و به کار بردن آن برای اپراتور های تازه وارد نیز کار بسیار راحتی است.

دانستنی های لوازم یدکی لودر کوماتسو

همانند تمامی ماشین آلات به لوازم یدکی نیاز دارد و از قطعات مختلفی تشکیل می شود که مهم ترین قطعات و لوازم   یدکی به کار رفته در این نوع لودر از قبیل زیر هستند:

لازم به ذکر است که این موارد تنها برخی از انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو هستند و علاوه بر آنها به قطعات بسیار زیاد دیگری نیز تجهیز شده است.

لودر کوماتسو چیست؟

بازوی مفصلی لودر کوماتسو

بازوی مفصلی از قطعات اصلی و مهم در این نوع لودر است که حفاری و جا به جایی به کمک آن انجام می شود. کنترل بازوی مفصلی لودر کوماتسو توسط راننده انجام می شود و مجهز به سه هیدرولیک است.

کابین لودر کوماتسو

لودر کوماتسو به یک کابین مجهز است که اپراتور لودر در داخل آن قرار می گیرد و هدایت آن را انجام می دهد. به همین دلیل کابین را نیز می توان از مهم ترین بخش های لودر در نظر گرفت زیرا هدایت لودر و قطعات و بازوی آن توسط این بخش انجام می شود.

زیربندی لودر کوماتسو

زیربندی لودر از جمله مهم ترین بخش های آن محسوب می شود که در برگیرنده لوازم یدکی مختلفی است و انواع قطعات لودر در داخل آن نصب می شود. در واقع زیر بندی لودر تمامی اتصالات را در خود جای میدهد و در صورتی که مشکلی در این بخش ایجاد شود، عملکرد لوازم یدکی نصب شده در آن نیز دچار مشکل می شود.

به همین دلیل باید به زیربندی لودر توجه داشت و در صورت بروز هر گونه مشکل باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کرد.

تعمیر لوازم یدکی کوماتسو

لوازم یدکی مورد استفاده در لودر کوماتسو مانند هر نوع لوازم یدکی دیگری به تعمیر نیاز پیدا می کنند و پس از مدتی دچار مشکل می شوند. در این شرایط باید برای تعمیر این قطعات اقدام کرد که در این زمینه می توانید از مجموعه ایران سرویس کمک دریافت کنید و تعمیر این لوازم یدکی را به دست همکاران ما در ایران سرویس بسپارید.

خرید لوازم یدکی کوماتسو

چنانچه به خرید قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو نیاز داشته باشید و امکان تعمیر لوازم یدکی مورد نظر را نداشته باشید نیز می توانید از مجموعه ایران سرویس قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

با خرید لوازم یدکی از این مجموعه می توانید از خدمات نصب انها توسط متخصصین ما نیز بهره مند گردید و در بهترین شرایط ممکن راه اندازی مجدد لودر را انجام دهید.

کلام پایانی

در مجموعه ایران سرویس ماشین که ارائه دهنده انواع ماشین آلات راهسازی و تجهیزات و قطعات آنها است، سعی کردیم که همه چیز در رابطه با لوازم یدکی لودر کوماتسو را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.همچنین شما می توانید برای خرید لوازم یدکی لودر هیوندا و لوازم یدکی لودر هپکو نیز به سایت ایران سرویس ماشین مراجعه نمایید.

در صورتی که به هر گونه مشاوره و یا کمک در رابطه با ماشین آلات سنگین راهسازی نیاز دارید، حتما از خدمات مختلف این مجموعه بهره مند گردید و در شرایط ایده آل امور مورد نظر خود را به پیش ببرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *