بسیاری از کاربرد های بیل مکانیکی که اغلب به عنوان یک قطعه تجهیزات سنگین کلی استفاده می شود مورد توجه صنایع قرار گرفته است ، اما در درجه اول به دلیل قابلیت حفاری که دارد شناخته شده است. حفر کردن تنها کاری که می تواند انجام دهد نیست.

در این مطلب می خواهیم برخی از قابلیت ها و کاربرد های بیل مکانیکی را مورد بررسی قرار دهیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ماکه شامل لوازم یدکی بیل مکانیکی میشود نیز استفاده کنید.

صنایعی که از بیل مکانیکی استفاده می شود

خاکبرداری های هیدرولیک را می توان در سایت های ساخت و ساز ، مکان هایی که کار جاده سازی در آن انجام می شود ، پیدا کرد و تقریباً در هر زمان می بینید که لوله هایی با هر اندازه قابل توجهی گذاشته می شوند. آن ها همچنین دیدگاه مشترکی در معادن روباز ، کار با تخریب ، کاربری مدیریت زباله و بازیافت زباله ها ، خراشگاه ها ، و مکان هایی که محوطه سازی گسترده انجام می شود ، دارند. آن ها همچنین در برخی از مناطق جنگلی یافت می شوند.

بیل مکانیکی کار خوب انجام می دهد

حفر خندق ها ، سنگرها ، پایه ها و حفره ها تنها نوع کارهایی نیست که بیل ها می توانند به خوبی انجام دهند. همچنین برای بلند کردن و قرار دادن لوله های بزرگ بسیار خوب کار می کنند.

توانایی آن ها برای بلند کردن بارهای سنگین باعث می شود آن ها واقعاً برای جابجایی مواد کار کنند. چنگال ، گیربکس عمومی ، چنگال حصیری ، چنگال لوله و خرچنگ دال وجود دارد که هنگام حرکت اشیاء سنگین انعطاف پذیرتر می شود.

بیشتر بخوانید:غلتک جاده ای و انواع آن

در معدن ، می بینید که از آن ها برای معدن و استخراج بسترهای رودخانه استفاده می شود. حتی سطل مخصوص استخراج معادن و سطل سرویس های افراطی نیز برای این اهداف موجود است. بیل های مکانیکی همچنین برای لایروبی رودخانه ها و کمک به پروژه های کنترل فرسایش ایده آل هستند.

از حفاری های بیل مکانیکی نیز می توان برای سوراخ کردن سوراخ ها با استفاده از دستگاه های هواکش و سوراخ های حفره ای استفاده کرد و دیدن آن ها در ساخت و ساز و تعمیر جاده ها امری عادی نیست.

ضمیمه هایی از قبیل شن و ماسه ، تیغه های بیل ، ریپ ، کامپکتور و بسته های شیب دار آن ها را برای محوطه سازی و آماده سازی زمین برای جاده ها ، پایه ها یا انواع دیگر ساخت و سازها بسیار مفید می کند. و فراموش نکنید که می توانید یک تیغه برفی برای بیل مکانیکی برای زمستان دریافت کنید.

با استفاده از شکن های هیدرولیک ، پودر کننده ها ، شست ها ، برش های فلزی و گیربکس ها ، بیل مکانیکی می تواند در تخریب و مدیریت پسماند عالی باشد.

آهنربای بیل مکانیکی را اضافه کنید و از آن ها برای تمیز کردن بعدی (یا در یک مرکز بازیافت یا حیاط ضایعات) استفاده می شود. بیل مکانیکی یک سایت متداول در سایت های فاجعه است که در فرآیند پاکسازی از آن ها بی ارزش است.

ضمیمه هایی از قبیل قیچی اندام ، گیرنده های قلاب ، اره های هیدرولیک ، دستگاه های خردکننده ، برش های چوب و برش های براش آن ها را برای پاکسازی زمین ، محوطه سازی و جنگلداری ایده آل می کند. همچنین می توان از آن ها برای حمل درختان بزرگ و حفر سوراخ برای قرار دادن آن ها استفاده کرد.

سطل های بیل مکانیکی

بیل ها با یک سطل استاندارد عرضه می شوند ، اما انواع مختلفی از سطل های مخصوص آن موجود است ، از جمله …

جمع بندی

بیل مکانیکی ها فقط قدرت حفاری فوق العاده ای را ارائه نمی دهند ، بلکه می توانند برای هر کاری از دست زدن به مواد تا معدن استفاده شوند. آن ها در همه جا از رودخانه هایی یافت می شوند که می توانند برای لایروبی رودخانه ها تا کار در مزارع تأسیس شده زغال اخته مورد استفاده قرار گیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *