دوسان لودر چرخ لاستیکی DL580-5 را برای ارائه خدمات به بازارهای مختلف ، معدن و ساخت و ساز معرفی می کند. لودر چرخ لاستیکی دوسان مدل DL580-5 به گونه ای طراحی شده است که در زمینه کار با معادن و کارهای سنگین به مشتریان خدمت می کند و توانایی انجام کارهای ساختمانی سنگین را دارد.

این مدل قادر است مقادیر زیادی از مواد ساینده را در عین راحتی و افزایش زمان بهره برداری به اپراتورها منتقل کند. DL580-5 همچنین با بهره وری از ارائه انتخاب های پرش و سطل دو سطحی که برای ماندگاری از طریق کارهای خشن و سخت مواد فراهم می شود، به اپراتور و مالک نیز خدمت می کند.

این لودر کارایی و بهره وری را با راحتی اپراتور جفت می کند و به اپراتورهای دستگاه ما ظرفیت اضافی لازم برای جابجایی مواد بیشتر، به ویژه برای کار جمع می دهد. این مدل علاوه بر ارزش افزوده در لودر چرخ های ما، به ویژه در برنامه های جمع آوری و استخراج معادن خواهد بود.

ویژگی های عملکرد

یکی از ویژگی های اصلی لودر چرخ لاستیکی جدید DL580-5 توانایی آن در پر کردن کامیون 24 تنی، بیش از حد جاده فقط در دو پاس است. همچنین، لودر چرخ مجهز به یک گروه کار جلو پیشرفته است که دارای یک میله Z  شکل تقویت شده، هندسه بازوی بزرگتر و هندسه استوانه بالابر است که برای بهبود ظرفیت و عملکرد بالابری با یکدیگر کار می کنند.

همچنین این مدل از پمپ فرمان و سیلندرهایی با حجم بیشتر برخوردار است که به حفظ راندمان فرمان با وزنه های دارای بار بیشتر کمک می کند. علاوه بر این، دوسان یک وزن ضد سنگین تر برای جبران ظرفیت های بار بزرگتر فراهم می کند.

برای بهبود کارآیی ترمز با وزنهای بیشتر بارگذاری شده ، DL580-5 با محورهای سنگین تر جلو و عقب با ترمزهای بیرون دیسک شش دیسک در هر مرکز طراحی شده است. کولرهای استاندارد محور دوتایی، دوام و راندمان مناسب ترمز را بهبود می بخشد و در برابر گرمای بیش از حد مونتاژ محورها از طریق خنک کننده فعال و رادیاتورهای دوگانه، از جمله مقررات تنظیم دما اتوماتیک، محافظت می کند.

فرمان برقی در DL580-5 جدید استاندارد است و می توان آن را با یک کنترل دست چپ تنظیم کرد. این دستگاه با استفاده از لاستیک های پایین تر در قطر بزرگتر و لبه های وسیع تر برای کشش پیشرفته مجهز شده است. DL580-5 مانند همه لودرهای چرخ دوسان، از یک دوربین دید عقب برای با دیدی استثنایی برخوردار است.

ایران سرویس ماشین بعنوان مرجع لوازم یدکی لودر دوسان در خدمت ارگان ها،شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

قابلیت های سطل

برای جابجایی با لودر چرخ لاستیکی جدیدDL580-5، دارندگان می توانند از سه سطل جدید جمع شده استفاده کنند که با استفاده از این دستگاه می توان حداکثر سرعت حرکت مواد را انجام داد. ظرفیت های جمع آوری شده شامل 8 ، 9 و 10 متر مکعب است. سطل های جدید جمع شده برای استفاده با این مدل جدید با هدف در نظر گرفته شده برای جابجایی مقادیر زیادی مواد سنگدانه طراحی شده اند و برای مقاومت در برابر طبیعت ساینده مواد ساخته شده اند.

سه سطل مصنوعی که برای استفاده با DL580-5 تصویب شده است از فولاد آلیاژی با استحکام بالا ساخته شده است و امکان ظرفیت و دوام بزرگ را فراهم می آورد.

آنها ظرفیت 100٪ SAE را فراهم می كنند. با این حال، طراحی سطل ها باعث می شود تا 110٪ سرریز شود. تراکم رطوبت مواد را برای بستر مرطوب تر به حساب می آورد. همچنین سطل ها دارای یک طراحی کف صاف هستند که با استفاده از نیروی محرکه کمتری که باعث صرفه جویی در مصرف سوخت برای اپراتور و مالک می شود، ضریب شمع را بهبود می بخشد.

همچنین، طراحی نمای جانبی سطل دارای یک ساختار قوسی است که باعث می شود با نگه داشتن مواد کمتری، میزان نگه داشتن مواد بهبود یابد. لبه های برش پیچ و مهره با پوشش کامل برای در دسترس بودن حداکثر طول عمر و یک لایه سایش داخلی اختیاری برای بهبود محافظت در برابر سایش در برابر مواد ساینده در دسترس است.

وزن دقیق

این مدل از لودر دوسان از وزن سنج و سنسورهای حالت جامد برای بارگذاری دقیق تر و سریعتر استفاده می کند. همچنین می تواند دستگاه هایی را برای جمع آوری و همگام سازی داده ها از طریق WiFi داخلی به درگاه گزارش دهی خود متصل کند.

InsightHQ اطلاعات زنده و عملیاتی دستگاههای Trimble LOADRITE را روی لودرها، بیل ها و نوار نقاله ها در سراسر سایت تکمیل می کند تا گزارش های عملکرد و عملکرد تقریباً در زمان واقعی را برای استخراج، پردازش و بارگیری در اختیار کاربر قرار دهد.

مطالب مرتبط:

سرویس و نگهداری لودر

انواع لودر و کاربرد آنها

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *