در این مطلب به مقایسه لودر چینی و قطعات آن با سایر برندها می پردازیم

استفاده از ماشین آلات راهسازی از جمله لودر، گرید،بیل مکانیکی و… به منظور بهره برداری، ساخت و نگهداری مسیرهای رفت و آمد کاربرد مهمی دارد به همین منظور شرکت های مختلف و اشخاص به فکر تامین این نوع از ماشین آلات می افتند.در همین راستا استفاده از لودرهای چینی ، به منظور تامین نیاز ، با هزینه نگهداری بیشتر اما قیمت پائین تر در مقایسه با برندهای دیگر که از شرکت های معتبر دنیا تولید می شوند از جمله لودر کوماتسو، هپکو، هیوندا، ولوو، اینترتاش و…که موفق به تولید ماشین آلات با قیمت اولیه بالاتر در مقایسه با لودر چینی اما هزینه نگهداری پائین تر به خاطر کیفیت بالای قطعات آنها می باشد

قیمت قطعات لودر چینی

لودرهای ارزان قیمت که ساخت کشور چین می باشند در کشورهای مختلف اقدام به فروش این محصول کرده اند ، با توجه به نوسانات قیمت ارز به جهت آگاهی از آخرین قیمت قطعات لودر چینی با کارشناسان سایت ایران سرویس ماشین در تماس باشید .

برندهای لودر چینی

با توجه به اینکه کشور چین برای تامین امنیت غذایی جامعه خود اقدام به تولید انواع قطعات در رنج های مختلف قیمتی می باشد . همواره توصیه می کنیم که در خرید لودر چینی به کیفیت آن توجه لازم را مبذول فرمایید زیرا در همین نوع از لودرها نیز کیفیت های مختلفی وجود دارند که با تماس با کارشناسان فنی ایران سرویس ماشین می توانید اطلاعات لازم را در خصوص انواع لودر چینی و قطعات آنها بدست آورید.

مقایسه قدرت لودر چینی با دیگر لودرها

از لحاظ قدرت و کارایی فرق زیادی میان لودرهای چینی و دیگر برندها وجود ندارد و همه این ماشین آلات با توجه به مدل ها و توان های مختلف دستگاه قادر به حمل و جابجایی حجم زیادی از خاک در واحد زمان می باشند. ولی به نظر می آید از لحاظ میزان حداکثر فشار بر روی دستگاه ،قدرت و ماندگاری لودرهای برند اصلی در مقایسه با لودرهای چینی ،قوی تر می باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *