صفحه اصلی ایران سرویس ماشین » لوازم یدکی لودر هیوندا

لوازم یدکی لودر هیوندا

لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر هیوندا

لوازم یدکی لودر هیوندا دارای تنوع بسیار بالایی است و در هر ابعادی نیز وجود دارد ، لازم به ذکر است بدانید هر قطعه از لوازم یدکی لودر هیوندا بسیار مهم است. یکسری قطعات می باشند با در کنارهم قرار گرفتن شان لودر هیوندا را به حرکت در می اورند.و همچنین لوازم یدکی لودر هیوندا با نوع تناسب نسبت به ماشین وارد شده و هیچگونه محدودیت صنعتی را دارا نیست.

باید بدانید لوازم یدکی لودر هیوندا اصل می تواند عمر عمر ماشین آلات شما تضمین کند و مانع هرگونه اسیب پذیری به قطعات مورد نظر در خودرو می شود.باتوجه به اینکه استفاده از ماشین الات لودر بسیار زیاد است به همین سبب لوازم یدکی لودر هیوندا نیز دارای خواستار بسیار بالایی می باشد.

لودر هیوندا را می توان به عنوان یکی از ماشین الات سنگین نام برد.که از قدرت کارایی بالا در هرگونه زمینه عمرانی برخودار است.یکی از مهم ترین موارد در خرید لوازم یدکی لودر هیوندا نوع کیفیت و گارانتی قطعه به همراه قیمت ان است.

خوب است اگاهی داشته باشید که قبل از خریداری لوازم یدکی لودر هیوندا ابتدا از قیمت و میزان کیفیت آن اطلاعات لازم را به دست آورده تا مانع تعدادی از افراد نادرست در زمینه عرضه قطعات و لوازم یدکی لودر هیوندا با قیمت‌های بسیار بالا ونجومی شوید.

شما با اندکی جستجو می توانید از شرکت معتبری همچون شرکت ایران سرویس ماشین لوازم یدکی لودر هیوندا را با نازلترین قیمت ممکن خریداری نمایید باتوجه به اینکه کشور ایران در حال حاضر مورد تحریم قرار گرفته است و به دشواری می توان قطعات لودر را پیدا نمود.

لوازم یدکی لودر کوماتسو

یدکی لودر کوماتسو W90

یدکی لودر کوماتسوا W120

یدکی لودر کوماتسو EA 470 – 3

یدکی لودر کوماتسو WA 420

یدکی لودر کوماتسو WA 470 -7

یدکی لودر کوماتسو WA 600 -3

یدکی لودر کوماتسو WA 600 -7

لوازم یدکی لودر هیوندا

HL757-7

HL760 -7

HL770-7

HL760-7A

HL770-7A

لوازم یدکی لودر ولو

لوازم یدکی لودر ولو L-90

لوازم یدکی لودر ولو L90 -E

لوازم یدکی لودر ولو L90 – F

لوازم یدکی لودر ولو L -120

لوازم یدکی لودر ولو L-120E

لوازم یدکی لودر ولو L-120 F

لوازم یدکی لودر ولو 4400

لوازم یدکی لودر ولو 4500

لوازم یدکی لودر ولو HL – 200

لوازم یدکی لودر ولو HL -115

لوازم یدکی لودر کاترپیلار

لوازم یدکی لودر کاترپیلار 950

لوازم یدکی لودر کاترپیلار966H

لوازم یدکی لودر کاترپیلار 988B

لوازم یدکی لودر کاترپیلار Sollar – 210

لوازم یدکی لودر دوسان

لوازم یدکی لودر دوسان Mega-400

لوازم یدکی لودر دوسان 250

لوازم یدکی لودر دوسان Mega-420

لوازم یدکی لودر دوسان 310

ایران سرویس ماشین ارائه کننده انواع لوازم یدکی لودر است. لودر یکی از کاربردی ترین دستگاه های راهسازی است. به لحاظ شکل و نوع عملکردی آن بسیاری از کارها از جمله خاکریزها، حفاری زمین، پر کردن گودال ها، خاک برداری ها، بارکردن کامیون، حمل بتن و خاک را انجام می دهد.

لودر دارای چرخ بزرگ لاستیکی است که قدرت و تحرک و سرعت فراوان را به این دستگاه می بخشد. اودر دارای یک پاکت بزرگ در جلوی دستگاه است که بوسیله فرمان و دسته دنده مربوطه حرکت می کند.

این پاکت فولادی سنگین بوسیله دو جک به شاسی متصل شده و حرکت داده می شود. از معروفترین شرکت ها در زمینه لودر می توان به کوماتسو، هیوندا، ولو، هیتاچی، کاترپیلار و دوسان نام برد.

در عملیات های عمرانی یکی از اساسی ترین و کارآمدترین دستگاه ها و ماشین آلاتی که مورد استفاده قرار می گیرد لودر است . این دستگاه دارای فیزیک مخصوص به خود است و با همین فیزیکی که دارد می تواند کارها و عملیات های زیادی را انجام دهد عملیات هایی همچون جا به جایی خاک, ایجاد خاکریزها, جابه جایی سنگ و نخاله ها, حمل بتن به محل غالب ها از جمله کارهایی است که می توان با استفاده از لودر انجام داد .

لوازم یدکی لودر :

لودر ها به صورت کلی به سه دسته بندی کلی تقسیم بندی می شود این دسته و تقسیم بندی بر اساس نوع چرخ های لودر است این دسته بندی ها عبارت است از چرخ لاستیکی, چرخ زنجیری و بکهو لودر است . در صورتی که لودر شما دچار نقص فنی شده است و قطعی از آن دچار نقص شده است می توانید نسبت به تعویض یا تعمیر آن قطعه اقدام کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ایران سرویس ماشین تماس برقرار کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تماس با ما