آیا قصد خرید لوازم یدکی لودر با قیمت مناسب را دارید؟ کدام یک از قطعات لودر را می خواهید تهیه کنید؟ با ما در ایران سرویس ماشین همراه باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

ماشین آلات سنگینی که به منظور راهسازی و حفاری استفاده می شوند بسیار متنوع هستند.

لودر ها از پر کاربرد ترین و مهم ترین تجهیزات راهسازی و حفاری محسوب می شوند که به فور در این زمینه استفاده می گردند و بدون استفاده از آنها در راهسازی، حفاری و ساختمان سازی با مشکل مواجه خواهیم شد.

خرید لوازم یدکی لودر و توضیحاتی درباره ی لودر

لودر یک ماشین سنگین است که به مکانیزم هیدرولیکی مجهز است و انواع مختلفی دارد.

لودر معمولی بازوهای خیلی بلندی ندارد اما با این وجود جام آن بسیار بزرگ است و به همین دلیل از آن به وفور برای خاکبرداری استفاده می شود.

لازم به ذکر است که لودر در زبان انگلیسی به معنای حمل کننده LOADER است.

انواع لودر

لودر ها دارای انواع مختلفی از قبیل زیر هستند که هر یک از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند:

لودر چرخ زنجیری

این نوع لودر دارای چرخ هایی همانند تانک است که لودر های چرخ زنجیری در مواقعی استفاده می شوند که به قدرت کشش زیادی نیاز باشد. به عنوان مثال: برای کندن یک درخت از ریشه و یا بلند کردن کنده های درخت استفاده از این نوع لودر بهترین گزینه خواهد بود.

لودر چرخ لاستیکی

لودر های چرخ لاستیکی همان طور که از نامشان پیدا است به جای استفاده از چرخ های زنجیری دارای چرخ های لاستیکی هستند که با این وجود سرعت حرکت انها بیشتر از انواع چرخ زنجیری است.

برای جا به جا کردن این نوع لودر ها نیازی به تریلر ها نیست و امکان استفاده از آن در مصافت بیش از 170 متر وجود دارد. از لودر چرخ لاستیکی به وفور برای خاکبرداری استفاده می شود.

بکهولودر

بکهولودر ها به نوعی از لودر گفته می شوند که دارای یک بیل مکانیکی در جلو  و یک بیل کانال کن در عقب هستند و برای اموری مانند: حمل لوله، لایروبی، برداشتن موانع و … مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لوازم یدکی لودر با قیمت مناسب

لوازم یدکی لودر

تمامی انواع لودر های ذکر شده در بخش های فوقانی دارای لوازم یدکی مختلفی هستند که هر یک از لوازم یدکی انها پس از چند سال ممکن است که دچار آسیب شود و به تعمیر و یا تعویض نیاز پیدا کند.

از مهم ترین لوازم یدکی لودر باید به موارد زیر اشاره کرد:

در این بخش لازم به ذکر است که لودر علاوه بر این موارد، قطعات و لوازم یدکی بسیار زیاد دیگری نیز دارد که امکان بروز مشکل در تمامی آنها وجود خواهد داشت.

خرید لوازم یدکی لودر با قیمت مناسب

با توجه به اینکه قطعات لودر دچار آسیب می شوند و به تعمیر و تعویض نیاز پیدا می کنند، خرید لوازم یدکی لودر با قیمت مناسب برای عده زیادی حائز اهمیت است که به این منظور می توانید انواع این قطعات را از مجموعه ایران سرویس ماشین تهیه کنید.

ایران سرویس ماشین کلیه امور مربوط به تعمیر و یا تعویض قطعات لودر و سایر ماشین آلات سنگین راهسازی را برای شما عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. به این منظور می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما راهنمایی های بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهند.

لازم به ذکر است که پرسنل این مجموعه برای شما در محل مورد نظر اعزام می گردند.

بخش پایانی

بهتر است بدانید که خرید لوازم یدکی لودر و لوازم یدکی جرثقیل و لوازم یدکی لودر هپکو وغیره .. با قیمت مناسب از مجموعه ایران سرویس ماشین برای شما مقدور خواهد بود. تنها کافی است که از طریق تلفن های تماس با ما تماس بگیرید تا مشکل شما به راحتی برطرف شود.

فراموش نکنید که برای هر برند لودر از قطعات فابریک مربوط به همان برند استفاده کنید تا مشکلی ایحاد نشود و عملکرد دستگاه کاهش پیدا نکند.

با بهره گیری از قطعات فابریک میتوانید به بهترین شکل ممکن از ماشین آلات راهسازی و ساختمانی به مدت زمان بسیار طولانی استفاده کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *