دوسان نسل بعدی کامیون های کمپرسی DA30-5 و DA45-5 خود را معرفی کرده است. به عنوان جدیدترین نسل کامیون کمپرسی ، بیانگر آخرین پیشرفتهای مربوط به عملکرد  کمپرسی (ADT) ، قابلیت اطمینان ، راحتی اپراتور و سرویس دهی بهتر را ارائه می دهد.

سیستم تعلیق جلوی خود تسطیح شده

سیستم تعلیق جلو کامیون های کمپرسی DA30-5 و DA45-5 جدید به یک سیستم هیدرو گاز ، خود تسطیح شده به روز شده است تا عملکرد برتر و جذب شوک بیشتری را ارائه دهد. در کنار هم ، این ویژگی های سیستم تعلیق امکان سوار شدن بهتر و راحتی عملگر را فراهم می کند ، به خصوص هنگامی که کامیون هنگام خالی رانندگی می شود.

سیلندرهای آبی گازی کامیون به باتری های فشار متصل می شوند. باتری ها و سیستم هیدرولیک جایگزین کمک فنرهای قبلی و فنر لاستیکی می شوند. سیستم تعلیق به روز شده شامل یک ویژگی خود سطح بندی و امکان تغییر ویژگی ها با تنظیم فشار است. همچنین با تنظیم فشار سیستم تعلیق ، می توان ارتفاع کلی سیستم تعلیق جلو را تغییر داد ، که این امر برای پایین آمدن ارتفاع حمل و نقل کامیون های کمپرسی می شود.

به روزرسانی های درایو

طراحی بی نظیر کامیون های کمپرسی دوسان مانند محفظه پشت سر هم، کامیون ها را از دیگر تولید کنندگان آن جدا می کند. در جدیدترین ADT های دوسان، از روغن معمولی در قطب های چرخدار مفصل راننده ، توپی پشتی عقب و دیفرانسیل لغزش محدود استفاده می شود.

دیفرانسیل لغزش محدود ، قدرت را به چرخ های جلوی چپ و راست منتقل می کند. دیفرانسیل به طور خودکار بالاترین گشتاور را به چرخ می دهد که دارای بهترین گرفتن است. یک جعبه دنده روغنی در قسمت عقب کامیون دارای چرخش آزاد است تا امکان تماس حداکثر زمین از چرخ ها برای بهترین کشش ، قدرت در زمین و پایداری فراهم شود

به روزرسانی های اضافی برای درایو شامل بسته ترمز جدید برای بهبود قابلیت اطمینان و هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر است. یاتاقان های فلزی سخت شده بر روی یاتاقان های پشتی هم اکنون در فرآیند ساخت استفاده می شوند و باعث افزایش دوام طراحی می شوند. به روزرسانی های سیستم توزیع گریس ، شیارهای یاتاقان را بهبود می بخشد تا توزیع روغن کاری و کاهش نیازهای گریس را تا 50٪ بهبود بخشد.

به روزرسانی های تاخیر هیدرولیک

به عنوان بخشی از سیستم ترمز جدید دوسان ، یک اهرم تنظیم گیرنده گیربکس جدید در کابین زیر فرمان کامیون به سمت راست اضافه شده است. اپراتورهای دوسان DA30-5 و DA45-5می توانند از چهار سطح نیروی عقب انداز استفاده کنند: 100٪ ، 75٪ ، 50٪ و 25٪. به عنوان یک گزینه دیگر ، یک دکمه صفحه کلید در دسترس است و عملکردی مشابه با اهرم را دارد. پدال شتاب دهنده کامیون اجازه می دهد تا با فشار اندک ، قدرت سریع عقب انداز را کاهش دهد.

طراحی مجدد کابین

دوسان با در نظر گرفتن ورودی صاحبان و بهره برداران فعلی ، فضای داخلی کابین کمپرسی مفصل خود را مجددا طراحی کرده تا ارگونومی بهتر و آسایش بیشتر اپراتور را فراهم کند. بیش از ده ها ویژگی جدید در داخل طرح کاملاً جدید کابین دوسان مدل DA30-5  و DA45-5 وجود دارد تا تجربه عملیاتی را ارتقا بخشید. اینها شامل یک داشبورد جدید با یک شکل اصلاح شده و یک ماده اتومبیل لمسی نرم – تمیز کردن آن آسان تر – و یک ظاهر با کیفیت بالا است.

مانیتور جدید موجود در کابین دارای سنجهای بزرگتری برای خواندن آسانتر است. گرافیک ها و آیکون های کاربر پسند را می توان با دکمه های روی صفحه نمایش کنترل کرد و اکنون این پنل قابلیت نمایش چندین دوربین را برای افزایش دید در اطراف ADT دارد. اپراتورها می توانند از طریق منو جابجا شوند تا به اطلاعات اضافی از قبیل وضعیت دستگاه ، سرویس و تنظیمات دسترسی پیدا کنند.

بهترین در طراحی کلاس

کامیون جدید دوسان مدلDA30-5  و DA45-5 با استفاده از یک حلقه چرخشی در جلو طراحی شده اند تا توزیع وزنی برابر به محور جلو حتی در حداکثر بیانگر هدایت فراهم شود. این ، همراه با یک باگ باند توکیوم پشتی منحصر به فرد ، توزیع برابر وزن در هر چرخ را تضمین می کند و به تماس دائمی 6 چرخ اجازه می دهد تا به توزیع قدرت برابر و عملکرد عالی در زمینهای دشوار کمک کند. حلقه چرخش جلوی جلو ، پشتی توپی و کامیون عقب شیب دار کامیون منجر به قابلیت های خارق العاده و نرم زمینی استثنایی می شود و از نیاز به وسایل الکترونیکی مانند کنترل کشش جلوگیری می کند.

سرویس و نگهداری این نسل از کامیون های دوسان بسیار ساده است.

بیشتر بخوانید :لوازم یدکی دوسان 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *