پنج علامت یک لودر چرخ خوب را نام ببرید؟ با افزایش ضایعات و ورودی های بازیافت و افزایش سایت ها، تقاضا برای لودرهای چرخ دار رو به رشد است. هنگام جستجوی لودر چرخ دار، که عملکرد بهینه ای را ارائه می دهد، پنج زمینه اصلی در نظر گرفته شده است: بهره وری، قدرت، ایمنی، راحتی اپراتور و قابلیت اطمینان پنج علامت یک لودر چرخ خوب شامل چه مواردی میشود آن هارا را میتوانید در این مقاله که برای شما عزیزان نوشته شده است استفاده کنید.

همینطور میتوانید از دیگر بخش های ما که شامل لوازم یدکی گریدر کوماتسو میشود نیز استفاده کنید.

بهره وری

اپراتورهای سایت بازیافت زباله و بازیافت خواستار این هستند که تمام تجهیزات به طور مداوم در بالاترین سطح  بهره وری عمل کنند و این بدان معناست که خرابی را به حداقل ممکن برساند.

در این نوع ماشین ها باید اطمینان حاصل شود که سیستم ترمز، فرمان و فشار سیستم هیدرولیک به درستی عمل می کند، در حالی که یک جعبه فیوز اصلی قابل دسترسی نیز باعث کاهش زمان سرویس دهی می شود.

سیستم های ترمز که از هیدرولیک کامل مدار دوگانه با چندین دیسک غوطه ور شده در روغن استفاده می کند ، در تمام طول عمر لودر چرخ، عملاً بدون تعمیر و نگهداری خواهند بود.

قدرت

لودرهای چرخدار مورد استفاده در زباله ها و سایت های بازیافت از بسیاری از گشتاورهای کم مصرف که در یک باند قدرت گسترده نگهداری می شوند، بهره مند می شوند. هنگامی که چنین واحد قدرت در ماشینی ساخته شده است که از مواد سبک ساخته شده است، می توانید نسبت قدرت به وزن بسیار خوبی را انتظار داشته باشید.

برای صرفه جویی در سوخت این مهم است که لودر چرخ، دارای ویژگی خاموش شدن موتور باشد که می تواند با خیال راحت ترمزها را اعمال کرده و دستگاه را بعد از مدت زمان قابل برنامه ریزی خاموش کند.

در صورت داشتن فن خنک کننده هیدرولیک، می توان مصرف سوخت را بیشتر کاهش داد، که به طور خودکار به دمای محیط واکنش نشان می دهد و سرعت فن لودر چرخدار را برای بهینه سازی سرمایش و کاهش مصرف سوخت تنظیم می کند. یک مزیت دیگر این است که باعث کاهش سر و صدا در محل نیز می شود.

بیشتر بخوانید:معرفی کامل و جامع انواع گریدر ها و کاربرد آنها

ایمنی

ایمنی در محل بسیار مهم است ، بنابراین برای اطمینان از انتخاب لودر چرخ باید موارد زیر را مدنظر قرار داد:

علاوه بر این، برای کاهش خطر تصادف، دارای فن آوری هشدار است تا اپراتور را نسبت به هرگونه تردد عابر پیاده كه ممكن است نزدیك منطقه ای باشد كه لودر چرخ دار در آن كار می كند، قرار دهد.

راحتی اپراتور لودر های چرخدار

لودرهای چرخدار در شیفت های طولانی و سخت در سایت های شلوغ، پر سر و صدا و گرد و غبار کار می کنند، بنابراین مهم است که اپراتور دارای یک کابین جادار باشد که راحت و ساکت  طراحی شده باشد تا بالاترین سطح دید همه جانبه را فراهم کند.

برای کاهش خستگی اپراتور نسبت به بیشترین تغییر، کنترل های صندلی بسیار مهم است که راننده از داده های راندمان مانند استفاده از سوخت، دید خوبی داشته باشد. صفحه نمایش های LCD با رنگ کامل برای تهیه منو های عامل، ایده آل هستند و همچنین می توانند به عنوان مانیتور برای دوربین عقب عمل کنند.

استحکام و قابلیت اطمینان

محل زباله معمولی محیطی دشوار را برای وسایل نقلیه در حال حمل مواد، فراهم می کند، بنابراین به دنبال محافظ اضافی برای کابین و روشنایی، محافظت عمیق از مسیر و انتقال و لاستیک های مقاوم در برابر سوراخ شدن باشید.

مخازن مایع فولادی یکپارچه راه حل بسیار بهتری برای مخازن پلاستیکی که در بعضی از ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند ، ارائه می دهند.

به طور معمول از این دستگاه برای بارگیری حفره ها و کامیون ها و انبارهای مواد جامد شهری و سایر بازیافت ها استفاده می شود

این لودرهای چرخدار برای پاسخگویی به نیازهای کار در سایت های دشوار و ویژگی های محافظ چراغ جلو و عقب، نگهدارنده شکم، محافظ صفحه نمایش کامل، یک فیلتر کربن، یک بسته خنک کننده با هسته گسترده و یک فن معکوس هیدرولیکی قابل تنظیم طراحی شده اند. آنها در انواع مختلفی از پیکربندی مدل در دسترس هستند، همه اینها برای تأمین ایمنی ، کارآیی ، سهولت استفاده ، سهولت در نگهداری ، بهره وری ، عملکرد ، قابلیت اطمینان و راحتی طراحی شده اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *