آیا با قطعات یدکی بیل کوماتسو برای مدل‌ های مختلف آشنا هستید؟ آیا می دانید این قطعات به چه قطعاتی گفته می شود؟ آیا زمان خرید و تعویض کردن آن ها را می دانید؟ معرفی قطعات یدکی بیل کوماتسو برای مدل های مختلف موضوع بحث ما در این مقاله می باشد، چون بیل کوماتسو یکی از ماشین های سنگین پرکاربرد در عملیات های راه سازی محسوب می‌ شود و دارای کاربردهای گسترده است. لوازم و قطعات یدکی بیل کوماتسو برای مدل های مختلف نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که در این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم.

معرفی قطعات یدکی بیل کوماتسو برای مدل های مختلف

لوازم و قطعات یدکی بیل کوماتسو برای مدل های مختلف به قطعات و لوازمی گفته می شود که همواره باید آن ها را در طول مصرف چک و بررسی کرده و در صورت نیاز داشتن به تعمیر کردن یا تعویض این کار را انجام دهید تا بیل کوماتسو به راحتی بتواند کار کند، چون ایجاد هر گونه نقص و خرابی در هر کدام از این قطعات بر روی دیگر قطعات نیز تاثیر گذاشته و موجب عملکرد نادرست آن ها و در کل عملکرد نادرست بیل کوماتسو خواهد شد.

این موضوع در مواقعی که جهت کارهای بسیار ضروری با سرعت بالا از بیل کوماتسو استفاده می کنیم، اهمیت بسیار زیادی دارد، چون هر گونه توقف در کار و از کار افتادن بیل کوماتسو موجب عقب افتادن پروژه های اجرایی خواهد شد که همین موضوع نیز خسارت های غیر قابل جبرانی برای کارفرمایان به وجود می‌ آورد.

بنابراین باید حتما این قطعات را مورد بررسی مکرر قرار داد و در صورت نیاز آن ها را تعویض کرد. چون بیل کوماتسو جزو ماشین سنگین های گران قیمت است و قطعا قطعات و لوازم یدکی مرتبط با آن نیز قیمت‌ های بالایی دارد، بنابراین سعی کنید همواره نقض یک قطعه را فوراً برطرف کنید، چون ممکن است عدم توجه به این موضوع خسارت های بیش تر و جبران ناپذیری به بار بیاورد و شما مجبور به تعویض کردن چندین قطعه شوید.

برخی از لوازم یدکی بیل کوماتسو

 بیل کوماتسو نیز مانند دیگر لوازم یدکی بیل ها دارای قطعات و لوازم یدکی بسیار زیادی می باشد که این قطعات به صورت کاملاً هماهنگ با یک دیگر کار می‌ کنند و برخی از مهم ترین قطعاتی که در این بیل ها به کار رفته است، عبارت هستند از:

  1. دیفرانسیل بیل مکانیکی
  2. فشنگی حرارت بیل مکانیکی کوماتسو
  3. فیلتر هواکش بیل کوماتسو
  4. کاسه نمد ته میلنگ بیل کوماتسو
  5. کاسه نمد سر و ته میلنگ بیل کوماتسو
  6. کاسه نمد سر میلنگ بیل کوماتسو
  7. دنده داخل سینی جلوی بیل کوماتسو
  8. دنده سینی جلوی بیل کوماتسو
  9. فلایویل کوماتسو
  10. اویل پمپ بیل کوماتسو
  11. سوپاپ بیل کوماتسو
  12. دنده های اویل بیل کوماتسو
  13. پای فیلتر روغن بیل کوماتسو
  14. کولر روغن بیل کوماتسو
  15. پایه فیلتر گازوئیل بیل کوماتسو
  16. پمپ انژکتور بیل کوماتسو
  17. پوست اویل کولر بیل کوماتسو
  18. لوازم پمپ انژکتور بیل کوماتسو
  19. سوزن انژکتور بیل کوماتسو
  20. فیلتر آبگیر بیل کوماتسو
  21. پای فیلتر آبگیر بیل کوماتسو
  22. واتر پمپ بیل کوماتسو
  23. پروانه بیل کوماتسو
  24. پروانه موتور بیل کوماتسو
  25. کمپین بیل کوماتسو
  26. بوش موتور بیل کوماتسو و غیره

دقت داشته باشید که موارد نام برده در بالا تنها برخی از لوازم یدکی در بیل کوماتسو محسوب می‌ شوند و بیل کوماتسو دارای لوازم بسیار زیادی می باشد که باید در سلامت و عدم نقض آن ها همواره مورد تایید باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما به معرفی قطعات یدکی برای مدل های مختلف بیل کوماتسو پرداختیم و چند نمونه از قطعات یدکی مهم و پرکاربرد در این نوع بیل ها را نیز به شما معرفی کردیم و گفتیم که هر کدام از این قطعات وظایف خاصی را بر عهده دارند و در صورت خرابی ممکن است علاوه بر عملکرد نادرست موجب عملکرد نادرست دیگر قطعات نیز بشود.

بنابراین بهتر است که به موقع آن را تعویض کنید. گاهی اوقات نیز این قطعات تنها به یک تعمیر ساده نیاز دارند و لازم نیست که حتما آن ها را تعویض کنید. اگر قصد دارید اطلاعات بیش تری در خصوص قطعات یدکی بیل کوماتسو به دست بیاورید، مراجعه به سایت ایران سرویس ماشین را فراموش نکنید. سایت ایران سرویس ماشین اطلاعات دقیق تری در خصوص معرفی قطعات یدکی برای مدل های مختلف بیل کوماتسو را در اختیار شما قرار می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *