در این مطلب به معرفی جدیدترین لودر ولوو  L250H می پردازیم. تجهیزات ساختمانی ولوو تولید کننده جهانی و شناخته شده ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی با کیفیت بالا است.

ولوو در خط تولید گسترده خود شامل ماشین های مختلفی از قبیل لودر ، لودر چرخدار ، صندوق عقب ، بیل ، موتور حمل و نقل ، موتورهای حرفه ای ، دستگاه های کف سازی ، کمپرسور و سایر ماشین ها و تجهیزات می شود.

لودر ولوو به عنوان یکی از بهترین های بازار در نظر گرفته شده است. ولوو لودرهای مختلفی را با پیکربندی و ویژگی های مشابه تولید می کند. از مینی لودر گرفته تا مدل های لودر بسیار بزرگتر ، این ماشین ها می توانند برای انواع کارها و برنامه ها از قبیل بارگیری، تخلیه ، کاربرد های عمرانی و ساختمانی ، زباله و کار با مواد ، حرکت زمین ، محوطه سازی ، کار با بلوک بازیافت ، معدن و … استفاده شوند.

تمرکز ما در این مقاله بر روی لودر جدید ولوو L250H لودر خواهد بود.

این لودر ولوو مجهز و طراحی شده به موتور نوآورانه  Volvo Tier4می باشد.

 لودر ولوو  L250H جدید به عنوان دستگاه ساخت و ساز پیشرفته ، قدرتمند و محکم با تکنولوژی توصیف شده است ، قادر به انجام انواع کارهای ساختاری است. این لودر ولوو که برای کار با معادن ، استخراج معادن و سایر کاربردهای سنگین طراحی شده است ، استانداردهای جدیدی را برای عملکرد پاک ، کارآمد و قدرتمند  و لوازم یدکی ولوو تنظیم می کند.

مزایای لودر ولوو L250H

اصلی ترین مزایا و ویژگی های لودر ولوو جدید L250H موارد زیر می باشد :

مصرف سوخت پایین

این لودر ولوو به لطف مبدل نوآورانه گشتاور  قفل و معکوس با تکنولوژی ترمز باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. با چنین فناوری های پیشرفته ، لودر ولوو L250H  در مقایسه با سایر مدل های لودر موجود در بازار ، تا 20٪ سوخت کمتری مصرف می کند.

این لودر ولوو با ویژگی های تغییر قدرت کاملاً اتوماتیک و تغییر خودکار قدرت طراحی شده است ، بدون اینکه روی عملکرد تأثیر بگذارد ، باعث افزایش بهره وری سوخت می شود.

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی گریدر کوماتسو

عملیات قدرتمند و عالی

طراحی شده برای ارائه نتایج عالی در سایت شغلی ، لودر ولوو L250H می تواند به لطف پیکربندی پیوند میله  Z شکل خود ، حتی در بیشتر خواستار و چالش برانگیز شرایط به راحتی حفر کند.

این پیکربندی با ایجاد سریع تر و آسان برنامه های بارگیری، تخلیه باروری را افزایش می دهد. علاوه بر این ، سیستم تعلیق Doom تندرست را از بین می برد و ریزش سطل را به حداقل می رساند. همه این ویژگیها منجر به نتایج کارآمدتر و راحتی بیشتر در عملگر می شوند.

ایمنی و راحتی

با استفاده از کابین طراحی شده ارگونومیک ، این لودر ولوو یک فضای کاری بزرگ و راحت را برای اپراتورها ایجاد می کند. این دستگاه ساختمانی با یکی از پیشرفته ترین کابین های موجود در بازار امروز ارائه می شود که محافظت بالایی در برابر سر و صدا و لرزش دارد.

لودر ولوو  L250H همچنین شامل یک صفحه نمایش الکتریکی است که اطلاعات حیاتی را به اپراتورها می دهد. از دیگر ویژگی های مهم این لودر ولوو ایمنی چراغ های LED و سیستم مهار آتش است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *