شرکت ایران سرویس ماشین بعنوان تامین کننده لوازم یدکی لودر با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و صادقانه اعلام آمادگی خود را در خصوص همکاری با شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها  و اشخاص محترم می نماید.

لودر از جمله ماشین آلاتی که در فعالیت های عمرانی و ساختمانی برای جابجایی مواد از جمله خاک و سنگ ،حفاری،بارگیری وسایل نقلیه سنگین،خاکبرداری و … بکار میرود .

اجزای لودر

موتور، شاسی،سیستم هیدرولیک،جام

موتور لودر

به منظور حرکت لودر از موتور استفاده می کند. بسته به نوع لودرها جایگاه موتور در لودر متفاوت می باشد ،به این خاطر طراحان لودر جایگاه موتور را در انواع ان جابجا می کنند که وزن موتور بر روی پشت یا عقب لودر می تواند نقش تعادلی و ایرودینامیکی داشته باشد و راننده لودر تسلط بیشتری بر شرایط کاری خود می تواند داشته باشد.

شاسی لودر

شاسی بکار رفته در لودر همان شاسی ترا.کتور می باشد که بسته به نوع چرخ لودر که از نوع چرخ لاستیکی باشد که دارای شاسی کمرشکن بوده و در صورت داشتن چرخ زنجیری دارای شاسی یک پارچه می باشد.

سیستم هیدرولیک لودر

از آنجایی که آسیب پذیرترین قطعه در لودر با توجه به نوع عملکرد لودر که دائما در حال جابجایی از طریق جام می باشد از طریق مکانیزم کنترل الکترونیکی و کنترل فرمان سیستم هیدرولیک می تواند نقش عمده ای در کاهش استهلاک این قطعات بخاطر بهبود گرانروی و درجه حرارت عملکرد و مقاومت لایه های روغن هیدرولیک و مشخصات بهینه دیگر روغن هیدرولیک را ایفا نماید.

سرویس دوره ای و منظم لودرها از نظر وضعیت روغن هیدرولیک می تواند به عملکرد بهینه آنها و همینطور کاهش فرسایش قطعات و اجزای وابسته به سیستم هیدرولیک لودر کمک عمده ای نماید.

جام در لودر

جام لودر همان بخشی است که نقش جابجایی مواد از جمله خاک ، سنگ و… را بر عهده دارد که نام دیگر آن باکت می باشد.مکانیسم حرکت جام ها نیز با استفاده از قطعات هیدرولیکی شامل مخزن روغن،سیستم کنترل و پمپ مستقل می باشد.بسته به نوع لودر جایگاه نصب جام می تواند متفاوت باشد

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *