برای خرید لودر ابتدا باید به یک سری از نکات توجه کنید. اولین نکته توجه به بازوهای لودر و لبه برش و پاکت است. در این مرحله باید به بازرسی و کامل پاکت لودر و دیگر اجزای آن بپردازید تا در صورت وجود مشکل از خرید آن صرف نظر کنید. نکته دوم توجه به موتور و سیستم هیدرولیک دستگاه است. موتور دستگاه نقش بسیار مهمی در عملکرد آن دارد. زیرا به هر میزان که موتور قدرت بالاتری داشته باشد کیفیت و کارایی دستگاه افزایش پیدا می کند. علاوه بر این باید به کابین دستگاه توجه زیادی داشته باشید. کابین دستگاه باید استحکام بسیار بالایی داشته باشد و با توجه به طراحی ارگونومیک تولید شده باشد.

برای خرید لوازم یدکی لودر هیوندا میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

معرفی لودر چرخ زنجیری

لودر انواع متفاوتی دارد. اما یکی از مهمترین انواع آن لول چرخ زنجیری است. این محصولات به علت این که چرخ های شان با زنجیر تولید شده است، فشار کمتری به خاک وارد می کنند. همچنین دارای مزایای بسیار زیادی هستند. مثلاً قدرت کشش بالایی دارند و نسبت به لودر های چرخ لاستیکی مزایای بیشتری دارند. در واقع در مورد عملکرد لودر چرخ زنجیری باید بیان کنیم که این گونه از لودر ها در زمین هایی که مسطح نیستند و سنگلاخ زیادی دارند، کاربرد بسیار زیادی دارد. زیرا لودرهای چرخ لاستیکی ممکن است در این زمین ها آسیب زیادی ببینند. به همین علت بهتر است در زمین هایی که سنگلاخ زیاد وجود دارد، از لودر های چرخ زنجیری استفاده کرد. به همین علت است که می گویند برای خرید لودر حتماً به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید توجه کنید.

برای خرید لوازم یدکی لودر دوسان میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

معرفی لودر چرخ لاستیکی

یکی دیگر از انواع لودر ها لودر چرخ لاستیکی نام دارد . این گونه از لودر ها نسبت به لودرهای چرخ زنجیری سرعت بالاتری دارند. به همین علت می توان گفت که یکی از مزایای آن سرعت بالای آن نسبت به دیگر انواع لودر است. همچنین باید بیان کنیم که از لودر های چرخ لاستیکی در زمین های سفت استفاده می شود و حمل و نقل آنها بسیار راحت است. به همین علت برخلاف لودرهای چرخ زنجیری برای حمل و نقل نیاز به تریلر ندارد. در واقع هزینه نگهداری از این لودر ها بسیار کم است. اما از این محصولات نمی توان در زمین های باتلاقی و خیس استفاده کرد. به همین علت قبل از استفاده حتما به محیط کاری توجه زیادی داشته باشید. در واقع برای خرید لودر حتماً به چرخ آن توجه زیادی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:انواع مختلف لیفتراک را بشناسید

نکاتی برای انتخاب لودر مناسب

برای انتخاب یک لودر مناسب حتماً باید یک سری از نکات توجه کنید. در واقع در خرید لودر باید به ظرفیت لودر و محل کار و مشخصات فنی آن توجه زیادی داشته باشید. در واقع لودری که انتخاب می کنید، باید ظرفیت بالایی داشته باشد. این گونه از محصولات بر اساس نوع پروژه انتخاب می شوند. زیرا بعضی از این محصولات بر اساس نوع محیط کاری کاربرد متفاوتی دارند. علاوه بر این در هنگام انتخاب لودر همواره باید به طراحی کابین آن توجه داشته باشید. در واقع کابین باید با توجه به آب و هوای منطقه تولید شده باشد و باعث تسلط بهتر اپراتور در هنگام انجام کار شود. اما نکته ای که بسیار مهم است این است که لودری که انتخاب می کنید باید دارای موتور قدرتمند باشد تا بتواند کارایی بالایی داشته باشد.

سخن پایانی

برای خرید لودر باید با توجه به یکسری از نکات اقدام به خریداری محصول مورد نظر کنید . اولین نکته توجه به بازوهای لودر و لبه برش و پاکت است. در واقع شما باید به بررسی تک تک اجزای لودر بپردازید. علاوه بر این نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است این است که برای خرید این گونه از محصولات حتماً به قلب دستگاه یعنی موتور آن توجه داشته باشید. زیرا موتور دستگاه می تواند کارایی دستگاه را افزایش دهد . همچنین باید توجه داشته باشید که دانلود ها به دو دسته لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی تقسیم بندی شده اند. لودر چرخ زنجیری برای آن دسته از زمین هایی که باتلاق و یا سنگلاخ وجود دارد بسیار مناسب هستند. زیرا قدرت کشش بالایی دارند و به علت این که چرخ های آنها به گونه ای طراحی شده است که فشار زیادی به زمین نمی آورد، می توانند در زمین های نامسطح به خوبی کار کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *