بیل مکانیکی یکی از ضروری ترین وسایل نقلیه ساختمانی است که کاربردهای فراوانی دارد. این تجهیزات سنگین ساختمانی متشکل از یک بوم، دیپر، یک سطل و یک کابین بر روی یک سکوی دوار به نام خانه است. بهترین بیل مکانیکی بر اساس یک اصل هیدرولیک کار می کند و توسط اپراتور کنترل می شود که در یک کابین کوچک معمولاً روی پایه نصب می شود. بیل مکانیکی که به عنوان حفار نیز شناخته می شود، به طور عمده برای فعالیت های ساختمانی مانند حفاری پی ها و حفاری شفت ها مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین بیل مکانیکی به عنوان نوع پیشرفته بیل های بخار است و اغلب به اشتباه بیل های برقی نامیده می شود. اما با توجه به حرکت خطی سیلندرهای هیدرولیک، نحوه عملکرد آنها با بیل مکانیکی کابلی که از وینچ و طناب فولادی برای انجام حرکات استفاده می کنند، تفاوت اساسی دارد.

همینطور مییتوانید در مورد لوازم لودر کوماتسو نیز بدانید.

برند ولوو و کوماتسو

ولوو طیف گسترده ای از تجهیزات از جمله موتور گریدر، بیل مکانیکی، بیل مکانیکی هیدرولیک، لودر چرخ، سنگفرش، کمپکتور آسفالت، و حمل کننده مفصلی را ارائه می دهد. ولوو یکی از محبوب ترین شرکت های بیل مکانیکی در جهان است. بیل مکانیکی آن با هیدرولیک پیشرفته ساخته شده است. سیستم های تناسب آنها برای تعویض آسان سطل ها و تعویض ابزار همه کاره است. برند چند ملیتی کوماتسو پس از ولوو، دومین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و معدنی در جهان است. این شرکت به دلیل طیف بیل مکانیکی خود از مینی بیل مکانیکی گرفته تا بیل مکانیکی بزرگ قدرتمندتر بسیار محبوب است. بیل مکانیکی هیدرولیک کوماتسو بهترین بیل مکانیکی در سطح جهانی است که با بالاترین کیفیت مواد و برترین مهارت ساخته شده است.

برند کاترپیلار و دوسان

دفتر مرکزی کاترپیلار در ایلینوی، ایالات متحده آمریکا است و در فهرست بزرگترین شرکت های بیل مکانیکی جهان قرار دارد و سهم قابل توجهی از صنعت تولید بیل مکانیکی جهانی را در اختیار دارد. گفته می شود که بیل مکانیکی کاترپیلار بهترین بیل مکانیکی می باشد. لازم به ذکر است که انواع این بیل ها بادوام هستند و نگهداری از آنها آسان است. آنها دارای آخرین تکنولوژی و ویژگی های ایمنی هستند و برای انواع پروژه ها استفاده می شوند. دوسان یک برند بیل مکانیکی معروف در کره است. این شرکت به خاطر تولید بهترین بیل‌ مکانیکی با کارایی بالا، لودرهای چرخدار، کمپرسی‌های مفصلی، لودرهای فشرده و مینی حفارها در سطح جهانی شهرت دارد. به خاطر بیل‌های قدرتمندش که عمدتاً برای بارگیری، بلند کردن، حفاری، جابجایی ضایعات و حفاری انبوه ساخته شده‌اند، مشهور است.

همینطور میتوانید در مورد لوازم یدکی لودر دوسان نیز بیشتر بدانید.

برند جی سی بی و کیس

جی سی بی یک برند بریتانیایی، یکی از معروف ترین برندهای بیل مکانیکی در سراسر اروپا است. منظور از بهترین بیل مکانیکی یک بیل مکانیکی سنگین با حداکثر کارایی، استحکام، کارایی و بهره وری است. طیف حفارهای JCB شامل طیف گسترده ای از بیل مکانیکی بزرگ، متوسط ​​و مینی است که برای کاربردهای متعدد در صنایع مختلف مانند جاده ها، معدن، زیرساخت ها، راه آهن، و املاک و غیره مناسب است. کیس نام تجاری تجهیزات ساختمانی سنگین CNH Industrial است که پیشرو جهانی در تجارت تولید ماشین آلات سنگین است. کیس طیف وسیعی از ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی، لودر چرخ، بولدوزر خزنده، لودر تراک فشرده و موتور گریدر را تولید می کند.

سخن پایانی

بیل مکانیکی تجهیزات سنگین ساختمانی متشکل از یک بوم، دیپر یا چوب و سطل و کابین بر روی یک سکوی دوار معروف به خانه است. خانه بالای یک زیرانداز با ریل یا چرخ قرار دارد. به طور کلی می توان گفت که بهترین بیل مکانیکی یک ماشین ساختمانی بزرگ با موتور دیزلی است که برای کندن زمین با سطل خود برای ایجاد ترانشه ها، سوراخ ها و پایه ها ساخته شده است. این وسیله یکی از وسایل اصلی مشاغل ساختمانی بزرگ است. به زبان ساده، حفار نام مستعار بیل مکانیکی است. بیل مکانیکی این قابلیت را دارد که یک سوراخ یا کانال بزرگ در زمین ایجاد کند و با احتیاط زمین را از آن منطقه جدا کند. اگرچه ممکن است نام حفار را کم شنیده باشید، اما منظور از حفار دقیقاً همان بیل مکانیکی است. برای اینکه با برندهای محبوب این ماشین آشنا شوید در این مطلب سعی کردیم تا بهترین و باکیفیت ترین برندهای آن را به شما معرفی کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *