این روزها ماشین آلات در هرگونه صنایع به خصوص پروژه‌های عمرانی حرف اول را می‌زنند.در واقع ماشین آلات مختلف عضو جدا نشدنی در صنایع بوده و عدم وجود آن ها باعث می‌شود تا روند کار بسیار کاهش یافته و  انجام برخی  کار ها امکان پذیر نباشد. از جمله مهم‌ترین ماشین آلاتی که بیشتر در پروژه های ساخت و ساز و عمران مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به لودر اشاره کرد. لودرها ماشین های بسیار پر کاربرد مفید و مقاوم هستند که می توان جهت جابجایی انواع مصالح و همچنین کارهای دیگری از آن ها استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این ماشین آلات اطلاعات را به شما ارائه داده سپس به معرفی انواع لودر های موجود در ایران بپردازیم.

می‌توان گفت که لودر یک مدل تراکتور مجهز و پیشرفته می باشد. در حاضر برند های متعددی به تولید این ماشین پیشرفته و کاربردی می پردازند که از جمله آن ها می‌توان به کاترپیلار، هپکو هیوندا و…اشاره کرد. به دلیل اینکه نیاز شدید صنایع به این ماشین حس می شود، همه افراد به دنبال خرید بهترین مدل های آن در ایران هستند. لازم است بدانید که لودرها در مدل‌های گوناگونی ساخته می شود که هر یک برای کارهای به‌ خصوصی مناسب هستند. آگاهی نسبت به انواع مدل های لودر باعث شده تا افراد بتوانند ماشین را مناسب با نیاز خود را خریداری کنند و در نهایت نهایت استفاده را از آن داشته باشند. چنانچه در مورد قطعات یدکی لوازم لودر هیوندا، لوازم یدکی جرثقیل و لوازم یدکی لودر اطلاعاتی ندارید، میتوانید به سایت ما مراجعه کرده و همچنین جهت خرید هر یک از محصولات اقدام کنید.

معرفی انواع لودر موجود

در ابتدای مطلب نیز به این موضوع اشاره کردیم که انواع لودر در موجود در ایران شامل مدل های مختلفی می شود. اما به طور کلی این ماشین آلات در سه دسته بندی قرار میگیرند که شامل موارد زیر می‌شود:

در ادامه در مورد هر یک توضیحات را به صورت کامل بیان می کنیم تا شما عزیزان بتوانید بر اساس نیاز خود جهت خرید انواع لودر اقدام کنید.

مدل چرخ زنجیری

به طور کلی  این ماشین ها در کار های کاربرد دارند که نیاز به یک قدرت کششی بالا باشد. از جمله کارهایی که با استفاده از این ماشین آلات انجام می‌شود، می‌توان به جدا کردن ریشه درختان از زمین، برداشتن درخت ها در مسیر و همچنین بلند کردن سطح  سیمانی اشاره کرد.

 لودرهای چرخ لاستیکی

سرعت لودر های مدل چرخ لاستیکی نسبت به مدل قبلی بالاتر بوده و همچنین می توان از آن برای باربری نیز استفاده کرد. به طور معمول این مدل در جهت فعال فاصله بیش از 170 متر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از نظر اقتصادی نیز هزینه کمتری نسبت به لودر چرخ زنجیری دارد.

بکهولودر

از جمله دیگر لودر های جدید و کاربردی برای صنایع مختلف می‌توان به بکهولودر ها اشاره کرد که دارای یک بیل مکانیکی در قسمت پشتی هستند و از آن ها می توان برای کارهای مختلف همانند حمل لوله، کندن زمین، ایجاد کانال های کوچک استفاده کرد.

معرفی انواع لودر

معرفی انواع لودر موجود در ایران

افرادی که در کشور در حوزه ساخت و ساز و عمران شکل به فعالیت هستند، به دنبال خرید انواع لودر موجود در ایران با بهترین کیفیت می باشند. شما میتوانید برای خرید لودر موارد زیر را مورد انتخاب قرار دهید:

 لودر ولوو | انواع لودر موجود

از جمله معروف ترین لودر هایی که در کشور وجود دارد، میتوان به لودر ولوو اشاره کرد که متشکل از مدل های بسیار با کیفیتی می باشد و میتوان از آن در پروژه های وسیع استفاده کرد.

 لودر کاترپیلار

لودر کاترپیلار نیز یکی از برند های موجود در کشور ما می باشد که بیشتر جهت کار در معدن از آن استفاده می گردد. این برند شامل مدل های بسیار با کیفیت با ظرفیت بالا برای پروژه های ساخت و ساز و عمرانی می باشد.

سخن پایانی

لودر ها  و ماشین آلات بسیار مهم و کاربردی در صنعت ساخت و ساز هستند که در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده و افراد می توانند بر اساس نیاز و بودجه خود، آن ها را خریداری کنند. شما میتوانید جهت خرید انواع لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات به سایت ما مراجعه کنید و از محصولات با کیفیت با قیمت مناسب بهره مند شوید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *