کامیون های بتونی :

تغییر کرده و به نوعی انقلابی در نحوه تهیه بتن امروز تغییر داده شده است. برخلاف گذشته هنگام مخلوط کردن بتن کار انسانی مورد نیاز بود، امروزه با کامیون های بتونی ، مخلوط کردن بتن تلاش و زمان بسیار کمتری می خواهد. به علاوه ، می توانید مخلوط بتونی را از یک مکان به مکان دیگر سریع و آسان انتقال دهید.

کامیون های بتونی :

بیشتر برای مخلوط کردن سیمان و سنگدانه ها (معمولاً شن) برای ایجاد بتن مورد استفاده قرار می گیرند. چه چیزی باعث شده است که میکسرهای سیمانی اینقدر محبوب شوند؟

آیا این تقاضای عظیم بتن آماده برای مخلوط کردن است یا امکان مخلوط کردن و حمل و نقل همزمان. هر دو این ها باعث محبوبیت این کمیون ها شده است. در کنار قابلیت های آنها ، میکسرهای بتنی به دلیل داشتن دستگاه بتونی قابل حمل و قدرتمند ، انتخاب اصلی بسیاری از مشاغل هستند.

طبل هایی وجود دارد که به صورت واحدهای جداگانه فروخته می شوند ، اما نکته خوب در مورد کامیون های بتونی این است که شما دو چیز را با هم دارید ، طبل برای ساخت بتن و یک کامیون برای انتقال مخلوط به محل کار یا مکانی که می خواهید. بنابراین ، اگر می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید ، کامیون های بتونی را برای فروش جستجو کنید. این ممکن است یک سرمایه گذاری پر هزینه باشد ، اما قطعاً یک سرمایه گذاری ارزشمند است. همچنین می توانید سال ها کار بدون دردسر ، افزایش بهره وری و سود را نیز انتظار داشته باشید.

بتن میکسر چگونه کار می کند؟

کامیون های بتنی یک روش ساده و در عین حال منحصر به فرد برای مخلوط کردن سیمان دارند.

میکسرهای بتنی این قدرت را دارند که بتن را به کمک تیغه مارپیچی که مخلوط را درون طبل می چرخاند ، در حالت مایع نگه دارد. همین تیغه به مخلوط  درون طبل فشار می آورد ، جایی که در واقع روند مخلوط کردن شروع می شود. مخلوط بتونی موجود در داخل به همراه طبل می چرخد و بتونی صاف ، ریز و آماده استفاده را ایجاد می کند.

کل فرآیند با چرخ دنده هیدرولیکی تنظیم می شود که کار طبل را کنترل می کند. پس از آماده شدن مخلوط ، تیغه شروع به چرخش در جهت مخالف می کند و بتن را از طریق پمپ که به کامیون میکسر وصل شده است استخراج می کند.

وزن ایده آل چیست؟

قبل از شروع جستجوی کامیون های بتونی برای فروش ، وزن ایده آل کامیون بتونی خود را تعیین کنید. این بیشتر به این بستگی دارد که شما چقدر می خواهید کامیون میکسر خود را بکشید. در صورت نیاز به حمل 18،000 کیلو بتن بر روی 9 متر ، پس از آن به دنبال کامیون میکسر بتن باشید که وزن آن در حدود 12000 کیلوگرم باشد.

علاوه بر این ، گذشته از وزن و اندازه ، نام تجاری و مدل نیز اهمیت دارند. با توجه به اینکه کامیون های بتونی زیادی برای فروش وجود دارد ، انتخاب بهترین تولید کننده باعث افزایش عمر طولانی ، تعمیر و نگهداری کم هزینه تر و عملکرد بهتر خواهد شد. بنابراین ، مارکی را انتخاب کنید که کیفیت را تضمین کند.

در ادامه درباره لوازم یدکی لودر هیوندا بیشتر بخوانید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *