در این مطلب به معرفی توزیع کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در تهران می پردازیم.

ماشین آلات راهسازی دارای ابعاد بزرگ هستند و بدون استفاده از آن ها انجام عملیات راه سازی غیر ممکن است. ماشین آلات راه سازی از قطعات مختلفی ساخته شده اند که بدلیل استفاده مکرر و سنگین دچار فرسایش شده و قطعات آنها نیاز به تعویض و تعمیر پیدا می کنند.

به همین دلیل لوازم یدکی ماشین آلات راه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب لوازم یدکی دقت لازم را داشته باشید. لوازم یدکی با کیفیت بالا انتخاب کنید تا در اثر فشار سنگین، در مدت زمان کوتاهی دچار فرسودگی نشوند.

بیل مکانیکی، لودر، بولدوزر و … در دسته ماشین آلات راه سازی و سنگین قرار می گیرد. همه ی ماشین آلات راه سازی، چه از برند کوماتسو ژاپن و یا کاترپیلار آمریکا فرقی نمی کند به سه قسمت تقسیم می شود که عبارتند از:

  1. قطعات هیدرولیک ماشین آلات راه سازی
  1. قطعات زیر بندی ماشین آلات راه سازی
  1. قطعات موتوری ماشین آلات راه سازی

شرکت ایران سرویس ماشین

شرکت ایران سرویس ارائه دهنده انواع لوازم یدکی ماشین آلات راه سازی است. این شرکت با سابقه بیش از یک دهه در راستای سرویس دهی و تأمین لوازم یدکی ماشین آلات راه سازی جز با سابقه ترین شرکت ها در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به شرکت ایران سرویس ماشین لوازم یدکی مورد نیاز ماشین خود را خریداری کنید،این شرکت بعنوان یکی از تامین کنندگان لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در تهران می باشد.

لودر

جز پرمصرف ترین و پرکاربردترین ماشین آلات راه سازی است. بدلیل استفاده زیاد از لودر در عملیات ساختمانی و راه سازی این خودرو نسبت به سایر ماشین آلات راه سازی استهلاک بیشتری دارد.

به دلیل دارا بودن چرخ بزرگ لاستیکی قدرت و تحرک فراوانی دارد. شرکتهای تولید کننده لودر عبارتند از:

 

قطعات لوازم یدکی لودر

به دلیل کاربرد بیشتر لودر و انجام کارهای بسیار در عملیات ساخت و ساز، فرسایش این ماشین بسیار بالا است. بنابراین قطعات این خودرو نیاز به سرویس، تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به سایر ماشین آلات راه سازی دارد. باید به این نکته توجه کنید که کیفیت قطعات یدکی بسیار بالا باشد تا بازدهی و کارکرد لودر بیشتر شود، برای تهیه لوازم لودر ولوو با ما تماس بگیرید.

لوازم یدکی بولدوزر

بولدوزر یکی از سنگین ترین ماشین آلات راه سازی است و به صورت خزیدن بر روی چرخهای زنجیری بر روی زمین حرکت می کند. از بولدوزر برای جابجای جسم های سنگین، گسترده کردن خاک، شن و ماسه استفاده می کنند.

وظیفه بولدوزر جابجایی خاک و مسطح کردن و فراهم کردن جاده برای انجام عملیات سایر ماشین آلات راه سازی است. در واقع بولدوزر به عنوان یک ماشین پیشرو برای پروژه های عمرانی عمل می کند. ایران سرویس ارائه دهنده انواع لوازم یدکی بولدوزر است.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *