انواع مختلف اتصالات و قطعات بیل مکانیکی – بیل ها در ساخت و سازهای بزرگ و کوچک استفاده شده اند. آنها برای پروژه های مسکن کوچک برای انجام برش و پر کردن استفاده می شوند ، در ساخت و ساز جاده ها ، در سازه های دریایی مورد استفاده قرار می گیرند تا زره ها و سنگ های بزرگ بکار روند و همچنین در مکان های بزرگتر برای خاکبرداری ، جابجایی مصالح ساختمانی ، حذف زباله های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد کمی. انواع بیل مکانیکی مختلفی وجود دارد که در استفاده ، مارک و هدف طبقه بندی می شوند.انواع مختلف اتصالات و قطعات بیل مکانیکی شامل چه اتصالات و قطعاتی  میشود؟

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ماکه شامل لوازم یدکی لودر دوسان و لوازم یدکی بیل مکانیکی میشود نیز استفاده کنید.

انواع اتصالات و قطعات بیل مکانیکی

طراحی بیل مکانیکی امکان استفاده از تجهیزات ساختمانی را برای مقاصد مختلف فراهم می کند. قابلیتهای بیل مکانیکی هیدرولیک بسیار فراتر از کارهای خاکبرداری با سطلها گسترش یافته اند.

با ظهور اتصالات هیدرولیک مانند شکن ، گرپل یا اوور ، این بیل مکانیکی اغلب در بسیاری از کاربردها غیر از خاکبرداری مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از بیلها دارای اتصال سریع برای نصب ساده پیوست هستند و باعث افزایش کارایی دستگاه در محل کار می شوند.

بیل های معمولی به همراه لودر و بولدوزر به کار می روند. بیشتر خاکبرداریهای چرخ دار ، جمع و جور و برخی از کاوشگرهای متوسط (11 تا 18 تنی) دارای تیغه پشتی (یا دوز) هستند. این تیغه مانند بولدوزر افقی است که به زیر واگن متصل است و برای تراز کردن و فشار دادن مواد برداشته شده به داخل سوراخ استفاده می شود.

این متشکل از ضمیمه ها است که قابلیت های حفاری و نگهداری را فراهم می کند. همچنین از یک سکوی چرخان تشکیل شده و چرخ ها تحرک لازم را برای بلند کردن و از بین بردن زباله ها فراهم می کنند.

بیل ها از اتصالات هیدرولیکی متنوعی استفاده می کنند که در اهداف مختلفی از لامپ ، لامپ و اتصال سریع کار می کنند. بسیاری از اتصالات و قطعات مورد استفاده در بیل مکانیکی عبارتند از: سطل ، اویلر ، گیره ، کوپلر ، شست ، ترمز ، دمنده ، سیلندر هیدرولیک ، بوم ، کابین ، موتور ، Counterweight و قاب آهنگ.

بیشتر بخوانید:مشهورترین ماشین آلات راهسازی

کاربرد انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی برای انواع مختلفی از نیازهای پیمانکار و صنعتی ، معدن سازی ، ساخت جاده ، ساخت و ساز و تخریب استفاده می شود. بیل ها به روش های مختلفی استفاده می شوند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *