صفحه اصلی ایران سرویس ماشین » لوازم یدکی دامپتراک

لوازم یدکی دامپتراک

دامپراک کوماتسو HD325-3

دامپراک کوماتسو HD325-5

دامپراک کوماتسو HD785

دامپتراک کاترپیلار

ایران سرویس ماشین ارائه کننده انواع لوازم یدکی دامپتراک است. دامپتراک بزرگترین و غول پیکرترین ماشین راهسازی است. موارد مصرف دامپتراک بیشتر در معادن است.

دامپتراک این وسیله غول آسا می تواند بین 80 تا 300 تن بار را حمل نماید. بیشتر مصرف این دستگاه در معادن جهت حمل شن یا ماسه های دپو شده است.

تکنولوژی ساخت دامپتراک در دست چند کمپانی معروف دنیا از جمله کوماتسو ژاپن، کاترپیلار آمریکا و لیسبهر آلمان است. البته اخیرا شرکت آمریکایی Terex بزرگترین و قویترین دامپتراک دنیا را ساخته است.

لوازم یدکی دامپتراک :

یکی از ماشین آلاتی که در راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت های متعددی اقدام به ساخت این ماشین می کنند ماشین آلات دامپتراک است . با استفاده از این ماشین می توان مقدار زیادی خاک و مصالح ساختمانی را جا به جا نمود . استفاده از این ماشین آلات باعث تسریع روند کارها می شود . در صورتی که شرکتی نسبت به تولید و فروش دامپتراک اقدام می کند باید به این نکته توجه کند که به جهت افزیش سطح رضایت مشتریان خود نیز باید لوازم یدکی دامپتراک را ددر سطح مورد نیاز تولید و در بازار جهانی عرضه نماید تا در صورتی که مشتریان شرکت به این ماشین نیاز داشتند بتوانند از آن استفاده نمایند .

به صورت کلی ما دارای انواع مختلفی از لوازم یدکی دامپتراک هستیم و تمامی برندها باید به این نکته توجه کنند که در صورتی که قصد دارند رضایت مشتریان را جلب کنند باید تمامی این لوازم رو تهیه و توزیع نمایند . این می تواند برای برند یک مزیت رقابتی باشد که دارای لوازم یدکی بیشتری هستند . با توجه به این که این دستگاه دارای جثه بزرگی است و در معدن مورد استفاده قرار می گیرد باید در هنگام تولید این دستگاه از بهترین قطعات استفاده نمود . در صورتی که به هر یک از لوازم یدکی دامپتراک نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت ایران سرویس ماشین بهره بگیرید .

تماس با ما