صفحه اصلی ایران سرویس ماشین » لوازم یدکی لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو FD 50

لیفتراک کوماتسو FD 100

لیفتراک کاترپیلار

لیفتراک سهند

شما می توانید نظرات و درخواست های خود در زمینه سفارش قطعات را از این طریق با ما در میان بگذارید
آدرس:تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پاساژ آسیا پلاک 12
شماره های تماس:

  • تلفن: 55784693 – 021
  • تلفکس: 55784694 – 021
  • همراه: 09123084180

لوازم یدکی لیفتراک :

یکی از اصلی ترین قطعاتی که برای لیفتراک مورد استفاده قرار می گیرد لاستیک لیفتراک است . لاستیک لیفتراک دارای انواع مختلفی است در ادامه قصد داریم به معرفی انواع لاستیک های لیفتراک بپردازیم .

  1. لاستیک لیفتراک پنوماتیک : در صورتی که قصد دارید از لیفتراک خود در مکان های غیر کارگاهی استفاده نمایید و قصد دارید در مکان هایی با سطوح سخت تردد کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از این نوع لیفتراک است و لاستیک است . با دیدن این نوع لاستیک ها شما همان لاستیک هایی که در کامیون های سنگین قدیمی مشاهده می کردید برای شما یادآوری خواهد شد .
  2. لاستیک لیفتراک تو پر : در این نوع لاستیکی موادی همانند موادی که در لاستیک های پنئوماتیک به کار رفته است استفاده شده است . تفاوتی که میان این نوع لاستیک با پنئوماتیک دارد این است که در این لاستیک اثری از تیوپ باد وجود ندارد و تماما از لاستیک استفاده شده است . در صورتی ماندگاری لاستیک برای شما اهمیت دارد استفاده از این نوع لاستیک به شما پیشنهاد می شود .
  3. لاستیک  لیفتراک پولی اورتان : این لاستیک زمانی کاربرد دارد که شما قصد داشته باشید از دستگاهای برقی استفاده نمایید که در محیط های مستقف استفاده می شود . این نوع لاستیک ها دارای وزن کمتری هستند و اصطکاک کمتری را دارا می باشند و حرکت بر روی سطوح مختلف را راحت تر می کنند .
تماس با ما