صفحه اصلی ایران سرویس ماشین » لوازم یدکی جرثقیل
لوازم یدکی جرثقیل1

لوازم یدکی جرثقیل

جرثقیل ها همانند بیل مکانیکی و گریدر و … یکی از ماشین آلات بزرگ و سنگین می باشند که در صنایع و پروژه های مهندسی و ساخت و سازی و عمرانی همانند راه سازی و… مورد بهره قرار می گیرند. در حقیقت از این جرثقیل و هم چنین لوازم یدکی جرثقیل برای جا به جا کردن و بالا و پایین بردن اجسام استفاده می شود.

در ادامه قصد داریم با این ماشین سنگین که نقش پر رنگی در صنعت دارد بیشتر آشنا شویم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لوازم یدکی جرثقیل2

پیشنهاد مابه شما: لوازم یدکی بيل هيوندا 

بررسی لوازم یدکی جرثقیل ها

همانطور که گفته شد، جرثقیل و لوازم یدکی آن یکی از مواردی هستند که با کاربرد های فراوان برای بالا و پایین برد و به طور کلی جا به جایی اجسام مورد استفاده قرار می گیرد.

در این جرثقیل ها لوازم یدکی های فراوان وجود دارد یکی از آن موارد چنگک است. چنگک به عنوان لوازم یدکی جرثقیل، برای گرفتن اشیا مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت چنگک ها نقش دکلی را دارند که در ارتفاع نسبتاً بالایی موجود است و این امکان را به وجود می آورد که اجسام را بالا برده و در محل مربوطه قرار دهد. دیگر لوازم یدکی جرثقیل شامل موارد چنگک، بدنه، موتور، قرقره ها و … می باشند که هر کدام از این لوازم یدکی جز سامانه بزرگ هستند و کاربرد های مختص به خود را دارند.

جرثقیل ها دارای سه دسته ی ثابت و متحرک و سقفی هستند که هر یک از این جرثقیل ها از لوازم یدکی ویژه ی خود و با توجه به کاربرد خود طراحی و ساخته شده اند و به بازار عرضه می شوند.

جرثقیل های سقفی به آن دسته از جرثقیل ها اطلاق می شود که در مکان هایی که سقف دار می باشد استفاده می شود مانند سالن ها و سایر مکان های سر پوشیده.

کارکرد و کیفیت عملکرد یک جرثقیل، به لوازم یدکی آن و کیفیت آن ها وابسته است. از این رو توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که تا حد مقدور از لوازم یدکی با کیفیت و معتبر برای جرثقیل خود استفاده کنید، زیرا این گونه می توانید از عملکرد صحیح ماشین خود مطمئن باشید. شاید دانستن این نکته نیز برایتان جالب باشد که جرثقیل ها از زمان های بسیار قدیم در یونان و روم تولید و مورد استفاده قرار می گرفتند.

نکات مهم در خرید و فروش لوازم یدکی جرثقیل

نکات زیادی وجود دارد که شما باید حین خرید و فروش جرثقیل به آن توجه بسیار داشته باشید. یکی از این موارد دقت در جنس محصول خریداری شده است. در واقع در هنگام خرید لوازم یدکی جرثقیل اولین موردی که باید به آن دقت کافی داشت، جنس این ابزار و لوازم می باشد که باید با راهنمایی افرادی که در این حوزه متخصص هستند تهیه گردد. پس از تهیه کردن نیز برای نصب آن لوازم یدکی جرثقیل باید از یک متخصص کمک بگیرید زیرا در صورتی که نصب لوازم یدکی های جرثقیل به اشتباه صورت بگیرد، ممکن است اختلالاتی در عملکرد جرثقیل به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید:  لوازم یدکی بیل مکانیکی 

خرید و فروش لوازم یدکی جرثقیل در بازار امروزه به صورت گسترده در حال انجام است. بعضی از این لوازم یدکی و قطعات کمی گران قیمت می باشند و افراد مصرف کننده می‌ توانند به جای تهیه لوازم یدکی نو، از لوازم یدکی دست دوم که کیفیت مناسب دارد نیز استفاده کنند.

به طور کلی توجه به یک نکته حائز اهمیت زیادی می باشد و آن این است که لوزام یدکی خود را از مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه کنید. زیرا در صورتی که جنسی که تهیه می کنید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، این امکان برای شما به وجود می آید که بتوانید تا سال های زیاد بدون بروز هیچ گونه آسیبی از آن استفاده کنید. تهیه این لوازم یدکی از مراکزی که خدمات و پشتیبانی خرید و فروش خوبی دارند از جمله مواردی است که به شما پیشنهاد می گردد.

جرثقیل کاتو

جرثقیل کاتو 10 تن

جرثقیل کاتو 20 تن

جرثقیل کاتو 30 تن

جرثقیل کاتو 40 تن

جرثقیل تاوانو

جرثقیل تاوانو 10 تن

جرثقیل تاوانو 20 تن

جرثقیل تاوانو 30 تن

جرثقیل تاوانو 40 تن

جرثقیل سپهر

جرثقیل سپهر 10 تن

جرثقیل سپهر 20 تن

جرثقیل سپهر 30 تن

جرثقیل سپهر 40 تن

جرثقیل STS

جرثقیل STS 10 تن

جرثقیل STS 20 تن

جرثقیل STS 30 تن

جرثقیل STS 40 تن

سخن پایانی

جرتقیل ها همانطور که بیان شد نقش با اهمیتی در بلند کردن و همچنین جا به جا کردن اجسام بزرگ و سنگین دارند و در اغلب پروژه های عمرانی و ساختمانی مورد بهره قرار می گیرند و می توان گفت بدون آن ها امکان پیشبرد پروژه بسیار دشوار خواهد شد. انواع متفاوتی از جرثقیل ها د بازار وجود دارد که در به انجام رساندن پروژه های مختلف عظیم و یا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل ها چه کوچک و یا چه بزرگ باشند دارای لوازم یدکی می باشند که باید آن ها را به صورت دوره ای تعویض نمود که ما در این مقاله سعی کردیم شما را با این لوازم یدکی جرثقیل ها بیشتر آشنا کنیم.

در صورتی که درباره ی لوازم یدکی جرثقیل و خرید آن نیاز به مشاوره و راهنمایی های بیش تری دارید، می توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در این حوزه ارتباط برقرار کنید.

ایران سرویس ماشین ارائه کننده انواع لوازم یدکی جرثقیل است. جرثقیل وسیله ای است که بار را در راستای قائم با چند حرکت کنترلی جابجا می کند. جرثقیل  در انواع مختلف عرضه می شود. که از آن می توان به جرثقیلهای ماشینی یا جرثقیلهای سقفی که در انبارها یا سوله ها استفاده می گردد یا جرثقیل  های بزرگ که بصورت بازویی است که به آن تاورکرین نیز گفته می شود.

از معروفترین برندهای جرثقیل های موبایلی به کاتو و تادانو می توان نام برد.

شما می توانید نظرات و درخواست های خود در زمینه سفارش قطعات را از این طریق با ما در میان بگذارید
آدرس:تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پاساژ آسیا پلاک 12
شماره های تماس:

  • تلفن: 55784693 – 021
  • تلفکس: 55784694 – 021
  • همراه: 09123084180
تماس با ما