صفحه اصلی ایران سرویس ماشین » لوازم یدکی بلدوزر

لوازم یدکی بلدوزر

بلدوزر کوماتسو

بلدوزر کوماتسو D 65

بلدوزر کوماتسو D 85

بلدوزر کوماتسو D 155

بلدوزر کوماتسو D 355

بلدوزر کاترپیلار

بلدوزر کوماتسو D8N

بلدوزر کوماتسو D6N

بلدوزر کوماتسو D6H

بلدوزر کوماتسو D7N

ایران سرویس ماشین ارائه کننده انواع لوازم یدکی بلدوزر است. بلدوزر از سنگین ترین دستگاههای راهسازی می باشد. روش حرکت بلدوزر  خزیدن بر روی چرخهای زنجیری روی زمین است.

بلدوزر جهت جابجایی جسم های سنگین گسترده خاک و شن و ماسه و نخاله استفاده می شود. بلدوزر دارای موتورهای قوی می باشد. بلدوزر دارای یک تیغه بزرگ در جلو و یک شیار زن در عقب آن که ریپر گفته می شود است. کار این ریپر این است که باعث می شود سطح اتکای این ماشین بر روی زمین بیشتر شود. از بهترین سازنده های بلدوزر می توان به کاترپیلار نام برد.

شما می توانید نظرات و درخواست های خود در زمینه سفارش قطعات را از این طریق با ما در میان بگذارید
آدرس:تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پاساژ آسیا پلاک 12
شماره های تماس:

  • تلفن: 55784693 – 021
  • تلفکس: 55784694 – 021
  • همراه: 09123084180

لوازم یدکی بلدوزر :

یکی از ماشین آلات پرکاربرد که امروزه در صنعت کاربرد زیادی دارد بلدوزر است . بلدوزر علاوه بر کاربرد فراوانی که در امر راه سازی دارد در زمینه های دیگری نیز دارای کاربرد است . همین کاربرد فراوان بلدوزر که این ماشین را به یکی از محبوب ترین ماشین آلات سنگین وزن تبدیل کرده است . در صورتی که شغل شما رانندگی بلدوزر است و یا صاحب آن هستید قطعا مواردی برای شما بوجود آمده است که به لوازم یدکی بلدوزر احتیاج پیدا کنید . در صورتی که به قطعه ای از بلدوزر احتیاج پیدا کرده اید و نیاز به لوازم یدکی بلدوزر دارید می توانید نام قطعه ی مورد نظر خود را در سایت ایران ماشین سرویس جستجو نمایید و در صورتی که قطعه ی مورد نظر شما در فروشگاه ما موجود بود نسبت به سفارش اقدام کنید .

 

تماس با ما